Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: claus 1000 exmc efter April 27, 2011, 12:10:17 pmCitat fra: Flemming L efter April 26, 2011, 11:43:23 pmCitat fra: Luske efter April 26, 2011, 10:02:52 pmTis !!! .. der er jeg på Isle of ManSkal næsten nærmest det samme. Man skal stå fader på en ø, så også jeg springer over. Bliver jo næsten nød til at møde op når nogen ligefrem af uransagelige årsager ønsker min tilstedeværelse ved deres førstefødte første offentlige badFlemming der er noget der jeg ikke lige forstår??? de mennesker du kender der er samlevende og der med får børn, de er squ da så gamle at de har glemt hvad sex det er, og der med bliver det da noget svært at få børn gør det ikke ?? Visse Vasse. Bare se på Chaplin, han var 70 år og så gammel er hverken jeg eller mine venner endnu....45 år er da ingen alder at blive far i, ikke mindst når konen er en ung smækker sag i 20'erne fra østen
Citat fra: Flemming L efter April 26, 2011, 11:43:23 pmCitat fra: Luske efter April 26, 2011, 10:02:52 pmTis !!! .. der er jeg på Isle of ManSkal næsten nærmest det samme. Man skal stå fader på en ø, så også jeg springer over. Bliver jo næsten nød til at møde op når nogen ligefrem af uransagelige årsager ønsker min tilstedeværelse ved deres førstefødte første offentlige badFlemming der er noget der jeg ikke lige forstår??? de mennesker du kender der er samlevende og der med får børn, de er squ da så gamle at de har glemt hvad sex det er, og der med bliver det da noget svært at få børn gør det ikke ??
Citat fra: Luske efter April 26, 2011, 10:02:52 pmTis !!! .. der er jeg på Isle of ManSkal næsten nærmest det samme. Man skal stå fader på en ø, så også jeg springer over. Bliver jo næsten nød til at møde op når nogen ligefrem af uransagelige årsager ønsker min tilstedeværelse ved deres førstefødte første offentlige bad
Tis !!! .. der er jeg på Isle of Man
Er der nogle af MÅSKE'erne som har fundet ud af om de kan komme eller ej? Opdater gerne jeres stemme!!!!
Citat fra: skurkenfradallas efter Maj 16, 2011, 02:04:14 pmEr der nogle af MÅSKE'erne som har fundet ud af om de kan komme eller ej? Opdater gerne jeres stemme!!!!Er ikke fast besluttet endnu, kommer an på hvor kvæstet jeg er efter tur på Knutstorp om fredagen (og om jeg og det gule lyn kommer hele hjem).
Hvad tid er det??
er der nogen fra kbh som kommer i bil som evt. kan tage et stk. krykhusar med?
Hvem bager kage i år.............