Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Bliver der så video fra i år, eller kommer den bag i køen for de 2 forgående års video, som vi stadigt venter på.
Citat fra: Jannik efter April 26, 2011, 12:13:06 pmBliver der så video fra i år, eller kommer den bag i køen for de 2 forgående års video, som vi stadigt venter på. Så skal vi have en studerende på banen som kan lave den...Min fritid røg sig en tur da jeg blev færdig med studiet og fik fast arbejde
Citat fra: skurkenfradallas efter April 26, 2011, 04:46:59 pmCitat fra: Jannik efter April 26, 2011, 12:13:06 pmBliver der så video fra i år, eller kommer den bag i køen for de 2 forgående års video, som vi stadigt venter på. Så skal vi have en studerende på banen som kan lave den...Min fritid røg sig en tur da jeg blev færdig med studiet og fik fast arbejde Præcis og 3 børn, ejendom der skal renoveres, trackdays og næ hov det er jo mig, og jeg når stadigt at redigere videoer, og uploade.
Citat fra: Jannik efter April 26, 2011, 05:50:54 pmCitat fra: skurkenfradallas efter April 26, 2011, 04:46:59 pmCitat fra: Jannik efter April 26, 2011, 12:13:06 pmBliver der så video fra i år, eller kommer den bag i køen for de 2 forgående års video, som vi stadigt venter på. Så skal vi have en studerende på banen som kan lave den...Min fritid røg sig en tur da jeg blev færdig med studiet og fik fast arbejde Præcis og 3 børn, ejendom der skal renoveres, trackdays og næ hov det er jo mig, og jeg når stadigt at redigere videoer, og uploade. Det fortælle mig da blot at du har nogle mærkværdige prioriteringer
Tis !!! .. der er jeg på Isle of Man
Citat fra: Luske efter April 26, 2011, 10:02:52 pmTis !!! .. der er jeg på Isle of ManSkal næsten nærmest det samme. Man skal stå fader på en ø, så også jeg springer over. Bliver jo næsten nød til at møde op når nogen ligefrem af uransagelige årsager ønsker min tilstedeværelse ved deres førstefødte første offentlige bad
Citat fra: Flemming L efter April 26, 2011, 11:43:23 pmCitat fra: Luske efter April 26, 2011, 10:02:52 pmTis !!! .. der er jeg på Isle of ManSkal næsten nærmest det samme. Man skal stå fader på en ø, så også jeg springer over. Bliver jo næsten nød til at møde op når nogen ligefrem af uransagelige årsager ønsker min tilstedeværelse ved deres førstefødte første offentlige badFlemming der er noget der jeg ikke lige forstår??? de mennesker du kender der er samlevende og der med får børn, de er squ da så gamle at de har glemt hvad sex det er, og der med bliver det da noget svært at få børn gør det ikke ??
Citat fra: claus 1000 exmc efter April 27, 2011, 12:10:17 pmCitat fra: Flemming L efter April 26, 2011, 11:43:23 pmCitat fra: Luske efter April 26, 2011, 10:02:52 pmTis !!! .. der er jeg på Isle of ManSkal næsten nærmest det samme. Man skal stå fader på en ø, så også jeg springer over. Bliver jo næsten nød til at møde op når nogen ligefrem af uransagelige årsager ønsker min tilstedeværelse ved deres førstefødte første offentlige badFlemming der er noget der jeg ikke lige forstår??? de mennesker du kender der er samlevende og der med får børn, de er squ da så gamle at de har glemt hvad sex det er, og der med bliver det da noget svært at få børn gør det ikke ?? Visse Vasse. Bare se på Chaplin, han var 70 år og så gammel er hverken jeg eller mine venner endnu....45 år er da ingen alder at blive far i, ikke mindst når konen er en ung smækker sag i 20'erne fra østen