Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey Ole,Er nedenstående en variabel setting som blot kan sættes med et flueben?Hvis man skriver forkert i søgefeltet og så lige retter det og trykker søg igen så kommer nedenstående:"An Error Has Occurred!Your last search was less than 5 seconds ago. Please try again later."Det er PIV irriterende når man er så hurtig på fingrene som mig
Godt du er hurtig et sted da.
Citat fra: Jannik efter April 01, 2011, 09:08:50 amGodt du er hurtig et sted da. Haha, bare spørg HM - jeg er hurtig mange andre steder I øvrigt vil jeg sige at jeg er den på forum der kan sætte hurtigste omgangstid på hvilken som helst en racer bane (så længe at vi ikke skal køre MC )
I hvertfald i pitten...
Citat fra: Jannik efter April 01, 2011, 09:30:04 amI hvertfald i pitten... Anderstorp, i løbesko, du får 10min forspringTaberen skal køre SV650 hele 2011
Hmmm... Hvad løber du da en 5 km på?
TOP! Jeg er over halvvejs efter 10min, og du kan ikke løbe en hel omgang på 10min Du kan også bare arrangere noget gokart. Taberen skal køre med hestehale hele 2011.
Hmmm. Måske jeg skulle finde løbeskoene frem igen og tage udfordringen op. Inden der kom børn ind i billedet løb jeg 5 km på 21 min, men hvad mon jeg kan i dag 5 år efter. (jeg går i tænkeboks)
19 min er hurtigt for en 5 km.... Det jeg var i rigtig god form fik jeg den ned på 22 min ved DHL staffetten i KBH.... dengang hvor farvefjernsynet lige var kommet frem
Citat fra: Per efter April 01, 2011, 10:35:12 am19 min er hurtigt for en 5 km.... Det jeg var i rigtig god form fik jeg den ned på 22 min ved DHL staffetten i KBH.... dengang hvor farvefjernsynet lige var kommet frem Ja, det er OK - regner dog med at ramme 18min til DHL i sept.