Forfatter Emne: blå sv1000 på linjen m. kone  (Læst 3906 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

VikingPowerSV

• Roadracer
blå sv1000 på linjen m. kone
« Dato: Marts 30, 2011, 08:49:06 pm »
Fik en sludder for en sladder over en hotter, men fik ikke lige navnet.

Du havde åbenbart hørt om mig og mit stunt med bremseskiven.
« Senest Redigeret: Marts 30, 2011, 08:52:54 pm af VikingPowerSV »
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

SVingman

• Plastikrocker
  • Knut hvem?
Sv: blå sv1000 på linjen m. kone
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2011, 09:09:37 pm »
Kilosmølf her :loser:

Hmm, kone er jo noget der kræver papir så i anledning af at hun har været sød i dag er det kæresten... ellers er det strafvægten :club:

Vi er nu enige om at det er sjovere når hun tæsker grislingen men den har lige rundet 48K og bliver skruet på af DK's dygtigste SV-mekker :respekt:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

Helen

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Marts 30, 2011, 09:18:08 pm »

VikingPowerSV: Tak for billedet, har allerede vist det frem for naboen der også kører mc... boxer-bimmer dog :blink:
Har ikke fået kigget efter blinklys endnu, men er stadig imponeret for det ser sq godt ud :D

SVingman: Ja ja... flabet kan du jo også være  :hand:  - ang. grislingen... så må jeg jo bare vente til næste uge - better safe than sorry  :P

You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D

Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

SVingman

• Plastikrocker
  • Knut hvem?
« Svar #3 Dato: Marts 30, 2011, 09:22:01 pm »
Du havde åbenbart hørt om mig og mit stunt med bremseskiven.

Ja havde svært ved at gå udenom en tråd med titlen"Jeg har dummet mig.." og så kunne det forresten ligeså godt have været mig - har i hvert fald flere gange sat i gang på vej til arbejde om morgenen, efterfulgt af et velkendt *KLONK* når skivelåsen rammer kaliberen - og så det klassiske dybe suk inde i hjelmen :huh:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

VikingPowerSV

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Marts 30, 2011, 09:34:51 pm »

VikingPowerSV: Tak for billedet, har allerede vist det frem for naboen der også kører mc... boxer-bimmer dog :blink:
Har ikke fået kigget efter blinklys endnu, men er stadig imponeret for det ser sq godt ud :D

SVingman: Ja ja... flabet kan du jo også være  :hand:  - ang. grislingen... så må jeg jo bare vente til næste uge - better safe than sorry  :P

tak tak :) jeg er dog ikke til megen hjælp, men det kan være nogle andre sv tosser herinde kan benævne det.

Ja havde svært ved at gå udenom en tråd med titlen"Jeg har dummet mig.." og så kunne det forresten ligeså godt have været mig - har i hvert fald flere gange sat i gang på vej til arbejde om morgenen, efterfulgt af et velkendt *KLONK* når skivelåsen rammer kaliberen - og så det klassiske dybe suk inde i hjelmen :huh:

Glad for det ikke er kun mig der har dummet mig OG der ikke skete noget værre.
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Helen

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Marts 30, 2011, 10:27:43 pm »
Jow jow, hjælpen med at jeg så dem... og fik taget et billede var da helt fin  :wink: derfra er det jo bare med at kigge sig for... nu er ideen jo set - hvornår jeg så evt. får gjort noget ved det er så noget helt andet  :mrgreen:

Gul SV650S Old School

Helen

• Plastikrocker

Gul SV650S Old School

VikingPowerSV

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Marts 31, 2011, 12:40:42 pm »