Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
mht fast køredag er onsdag også fin (er alle dage egentligt)Var der ikke et mødested i Tåstrup engang sidste år ?
Der tabte jeg så bare ½ af gruppen efter lyskurve og de første 5 sving, så det er ikke optimalt at starte fra IKEA.
Er der nogen der møder op til tur idag? og hvor mødes folk henne... Er det ved Kvickly i Søborg som der står, eller hvad?
Jeg er frisk på en fælles tur fra Buddinge, Peter lad race gutterne køre væk, den der tirsdag sidste år kom jeg 300 m bagved dig og jo dem der kørte væk kørte STÆRKT og var godt klare over at vejen endte i et skarpt sving.. God du er oppe på Svinet igen :0)
Citat fra: SVenskeren SOLO efter April 19, 2011, 01:20:30 pmJeg er frisk på en fælles tur fra Buddinge, Peter lad race gutterne køre væk, den der tirsdag sidste år kom jeg 300 m bagved dig og jo dem der kørte væk kørte STÆRKT og var godt klare over at vejen endte i et skarpt sving.. God du er oppe på Svinet igen :0)Ville bare ikke være en af dem der forsvandt og måtte køre hjem alene, men ja man kan jo altid se tilbage og sige man lavede en fejl, men en ting er sikkert, på mine ture i fremtiden får de hurtige drenge lov til at forsvinde, holder mig i baggrunden lidt endnu til mine evner også kan klare det, skal lige have lidt mere kendskab til de store maskiner har jeg lært.. Ja, man ska jo ikke lade sig slå ud men op på hesten igen..