Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2011, 10:34:13 amBOYS!!! Jeg kan lige så godt droppe bomben og gøre denne tråds fortsættelse komplet meningsløs...ARGH! Slået på sekunder Jeg havde fundet hende, men faldt lige over Laura i samme musseklik og måtte udforske lidt mere inden posten blev sendt. Det er næsten som på AYI. Jeg finder alel de gode - du finder dem bare først
BOYS!!! Jeg kan lige så godt droppe bomben og gøre denne tråds fortsættelse komplet meningsløs...
LOL Du kan da være ligeglad - du har jo Stine... Jeg skal nok passe på single-pigerne for dig og sørge for at de har et sted at sove!
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2011, 10:41:58 amLOL Du kan da være ligeglad - du har jo Stine... Jeg skal nok passe på single-pigerne for dig og sørge for at de har et sted at sove! Ja, Stine er meget dejlig, så hende beholder jeg Istedet kan jeg hygge mig med at du og Peter har mange fælles veninder
Citat fra: bowman76 efter Marts 24, 2011, 08:17:53 amDe er alt, alt for magre for min smag. Så hellere een med lidt former; een som Vickie Jo Ringgaard. Prøv lige at sammenholde hende og så den anden kvinde på det første af nedenstående billeder:Vi ses i Helvede, Bowman! Vild med dans og David Owe giver udstemmer!
De er alt, alt for magre for min smag. Så hellere een med lidt former; een som Vickie Jo Ringgaard. Prøv lige at sammenholde hende og så den anden kvinde på det første af nedenstående billeder:
Citat fra: NielSV650 efter Marts 24, 2011, 10:47:29 amCitat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2011, 10:41:58 amLOL Du kan da være ligeglad - du har jo Stine... Jeg skal nok passe på single-pigerne for dig og sørge for at de har et sted at sove! Ja, Stine er meget dejlig, så hende beholder jeg Istedet kan jeg hygge mig med at du og Peter har mange fælles veninder Ha ha ha... Luske er en kæmpe skank! Jeg snakker bare med dem og drikker the
nørd humor
Citat fra: blz efter Marts 24, 2011, 01:21:57 pmnørd humor LOL!!!! Jeg skulle give min højre arm for at få hende til at extende min... "klasse"
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2011, 01:24:30 pmCitat fra: blz efter Marts 24, 2011, 01:21:57 pmnørd humor LOL!!!! Jeg skulle give min højre arm for at få hende til at extende min... "klasse" det fede ved funktioner er at man kan kalde dem så mange gange man vil tilføj en play og preview modul
Er den public eller private?
tråd "back on Track"