Har her til aften/eftermiddag haft liv i min sv´er. Da den nymalede tank skulle monteres kunne man jo ligeså godt lige prøve at starte dyret
Det gik dog ikke så nemt som først antaget, kræverede noget motion med starteren, men dette er nok pga et mere eller mindre, fuldstændigt udtørret benzinsystem.
Men den døjer noget (meget) med tomgangen, ved fuld chocker springer den op på 4000 o/min, og holder sig fint deroppe. Slår jeg kontakten, til chocker fra, falder omdrejningerne til 1400 ca, men kan ikke holde det ret længe, før den dør.
Problemet bliver værre efter som motoren bliver varm, ved fuld chocker kommer der backfire i udstødningen, og motoren "hugger" lidt i det.
Varm motor og ingen chocker er ikke muligt, den dør med det samme.
Der frisk olie på, og friske NGk tændrør.
Det var også lidt et problem inden den blev opstaldet, at den døjede med tomgangen, men dog slet ikke i samme stil. Der skulle motoren bare lige blive varm inden chocker kobles fra. Dog kørte den ikke mere end 12 km/l ca.
Har ikke rigtigt nogle ideer til hvad det kan være, tænkte om den simpelthen går for fed i blandningen og drukne. Men det lugter umiddelbart sådan :s