Hej SV folkens
Edit: Jeg har en SV650s 99'
Håber I er lidt blide ved mig mht. jeres kommentare. Jeg har givet mig selv nok skrald i dag.
Here it goes...
Endelig havde jeg et batteri opladt og skulle første gang høre hende brumme i lang tid. Starter perfekt, tjekke lys, horn, bliklys, dødmandsknap alt er i orden og sætter den i gear.
Der går 3 sek. og idioten her glemte at fjerne kædenlåsen fra baghjulet.
Dette gør at cyklen går i stå og kæden sætte sig fast.( Kædenlåsen er ca. 5 mm metal i ringe på ca. 4 cm x 2.5cm og er rusten samt af ældre dato)
Kæden sætter sig mellem fælg og bagbremsen. Har dog fået den ud igen, da en af ringene knækkede i dens støbesamling.
Jeg fatter ikke hvordan det kunne lade sig gøre, for jeg blev ved at holde koblingen inde og alligevel drejer hjulet rundt.
Samtidig fatter jeg ikke hvor dum jeg har været. ! Forstår ikke hvordan jeg kunne gøre det.
Situationen er nu, at hjulet svagt kan drejes rundt. Det virker som om at bremsen er blevet trykket sammen om bremseskiven.
Kom gerne med jeres indput om alt til videre behandling af denne idiotistreg.
skriv også hvis I selv har dummet jer, så det ikke kun er mig der har bandet over sig selv.
NY Update se seneste post. tak d. 16 marts ADVARSEL: Jeg stiller rigtig mange spørgsmål, men prøver virkelig at blive klogere