Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg tager mine "i love Drinking" sokker på, så må vi se hvad der sker. For en god ordens skyld:Hvad er adressen. Er det nemt at finde?Burde sgu gi en præmie at være den eneste dere gider tage turen fra gylland Man skammer sig næsten på jydernes vegne Vi ses røvhuller.
Citat fra: Big G efter Marts 19, 2011, 08:03:56 amJeg tager mine "i love Drinking" sokker på, så må vi se hvad der sker. For en god ordens skyld:Hvad er adressen. Er det nemt at finde?Burde sgu gi en præmie at være den eneste dere gider tage turen fra gylland Man skammer sig næsten på jydernes vegne Vi ses røvhuller.JEP, Big G. Du Kan lige PT. godt betragte dig selvc som KONGEN af Hovedlandet
Citat fra: gazelle efter Marts 19, 2011, 08:29:07 amCitat fra: Big G efter Marts 19, 2011, 08:03:56 amJeg tager mine "i love Drinking" sokker på, så må vi se hvad der sker. For en god ordens skyld:Hvad er adressen. Er det nemt at finde?Burde sgu gi en præmie at være den eneste dere gider tage turen fra gylland Man skammer sig næsten på jydernes vegne Vi ses røvhuller.JEP, Big G. Du Kan lige PT. godt betragte dig selvc som KONGEN af Hovedlandet Big G - die könig der Dänemark(est) hauptland(ist?)!!!!
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 17, 2011, 12:22:28 pm....Jeg er på vandvognen - vi skal til barnedåb søndag - ÆVHvad siger damen !!????
....Jeg er på vandvognen - vi skal til barnedåb søndag - ÆV
Kan man købe vin i baren eller skal man bare selv tage en dunk med ? Vibeke er ikke den store øldrikker.Hvad med snaps - medbringes det selv ?Mvh den tørstige
Citat fra: Per efter Marts 19, 2011, 12:03:36 pmKan man købe vin i baren eller skal man bare selv tage en dunk med ? Vibeke er ikke den store øldrikker.Hvad med snaps - medbringes det selv ?Mvh den tørstige Vin kan man vist ikke købe - MEN snaps er der rigeligt af............. Vi ses snart
Jeg tager mine "i love Drinking" sokker på, så må vi se hvad der sker.
Citat fra: Big G efter Marts 19, 2011, 08:03:56 amJeg tager mine "i love Drinking" sokker på, så må vi se hvad der sker. Jeg tager nogle flade sko på ! ... sidste julefrokost, havde jeg ved en fejl fået taget dem med de runde såler på ..
Mødetid?