Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hey rødder.Så er maden bestilt, så nu hænger i på den.. Skyggen og undertegnet køre ned og henter maden på Lørdag, og lander hos Morgenhår(d) 15.45-16.00 humøret må i selv sørge for at tage med.. Så er spørgsmålet bare hvordan det ender / / / / / / eller
er der noget af det der skal opvarmes. eller kommer det varmt og klar til anretning ?
Citérer der noget af det der skal opvarmes. eller kommer det varmt og klar til anretning ?Det kommer anrettet på fade i varmekasser, det skal bare pyntes af med lidt "grøntting" og bare rolig det kan godt spises..
Det grønne går alt sammen under fællesbetegnelsen: HÆK og er ikke meningen at man skal spise...
Nu er jeg nød til at have et navn på "tumpen", for alle dem som jeg ville gætte på det var er alle sammen på listen allerede.
....Jeg skal nok spise det grønne... - Var på skiferie med 5 gutter - de fik min dessert, jeg gik deres salat
Jeg ved hvad du mener Jannik men jeg har kendt kokken i 3½ år, og hun har fået mig til at spise grønne ting som jeg kun troede en ged åd..og det smagte faktisk godt min læge kender desværre ikke nogle piller i mod det..
Hej festaberJeg er blevet forhindret i at møde op Kompenserer for tabet med en alvorlig omgang BingoBanko med mine drengeGod fest!Blodsuger
Citat fra: Blodsuger efter Marts 16, 2011, 08:52:00 amHej festaberJeg er blevet forhindret i at møde op Kompenserer for tabet med en alvorlig omgang BingoBanko med mine drengeGod fest!BlodsugerHelle for dit bacon, giv salaten til Jesper Håber vi ses næste gang så.
Assholes!, Salat er sundt. - I skulle prøve det