Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Per og Jesper kan bare sætte sig ved tøse bordet Jeg skal kun ha kød og alkohol.
....Jeg er på vandvognen - vi skal til barnedåb søndag - ÆV
Hvad siger damen !!????
så mon ikke du kan nå en femten tyve pilsnere, og stadig være appelsinfri kl 9 næste dag
SVea siger at jo mere cardio træning, jo bedre alkohol forbrænding. (har derfor sat mit løbebånd ned til en halv time om dagen, det ville jo være dumt ikke at kunne blive hurtigt stiv)
Citat fra: Luske efter Marts 17, 2011, 12:24:44 pmHvad siger damen !!???? I Know, det er røv dårlig planlægning.!
Så jeg tager selv sodavand med da jeg et stort afholds menneske!!!
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 17, 2011, 01:20:48 pmCitat fra: Luske efter Marts 17, 2011, 12:24:44 pmHvad siger damen !!???? I Know, det er røv dårlig planlægning.!Du er så afgjort selvskrevet til tøse bordet !!..Du har endda kone med, som kan køre hjem ... du får godt nok hængt dig selv til tørre som den helt store tøffelhelt.
CitérSå jeg tager selv sodavand med da jeg et stort afholds menneske!!!Ja og jeg har opfundet månen.. Hvis du tager sodavand med i Passatmobilen, så kan jeg heldigvis nå at smide dem ud af bilen inden vi lander hos Morgenhår(d)
Du er så afgjort selvskrevet til tøse bordet !!..
Citat fra: Luske efter Marts 17, 2011, 02:58:34 pmDu er så afgjort selvskrevet til tøse bordet !!..Så det du siger er at jeg skal sidde sammen med:VibekeTulleSVeetieMajseBenjiiLisePernilleHelle MereteTinaSveas glædespige fra jyllandHeidi"lillemor"frkschneiderfruenPro A MajseJamen det er fint nok med mig så