Forfatter Emne: VVS Kassevogn bakker ind i min spritnye SV1000SK4, km 1100  (Læst 2892 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Letmatros

• Plastikrocker
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
VVS Kassevogn bakker ind i min spritnye SV1000SK4, km 1100
« Dato: September 16, 2005, 04:56:05 pm »
:evil:  Det er ikke lang tid man må have sin nye mc i fred. En onsdag aften ved 22 tiden, kommer jeg hjem fra arb. og ser at der er blevet flytte på min mc, og mc garagen/dække er halvt på.
Og en blå kassevogne holder halvt inde i min P-bås kun få cm fra min mc. Jeg tager mc garagen af og mit v. blinklys foran falder i 4 stumper mm.
Der er ingen seddel på min mc, så jeg sætter en seddel i kassevognens vinduvisker, og næste morgen ringer manden og fortæller at han under Parkering  er bakket ind og væltet min mc om på v. side.

De skader jeg kunne spotte og alle sammen i v. side:blinklys foran itu, lak skade på kåbe (håndtag, sidespegl, koblingsgreb, fodhviler og potten har fået skrammer)

Så den er på værksted nu, håber at den bliver ok igen.

Hvad dælen skal man gøre mod sådan nogle Søndags bilister, ligge et minefelt omkring sin mc !!
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: VVS Kassevogn bakker ind i min spritnye SV1000SK4, km 11
« Svar #1 Dato: September 16, 2005, 08:11:49 pm »
Citat fra: Letmatros
så jeg sætter en seddel i kassevognens vinduvisker, og næste morgen ringer manden

Du tog vel hans nummerplade inden at du smuttede ind?

"Flot" gjort at han ringede - det er ikke mange der ville have gjort det..

Trist med din MC - håber at den bliver rask efter et besøg hos MC-doktoren..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

michael.

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: September 16, 2005, 08:36:26 pm »
hej og velkommen til det her lækre fo.ruuuum. det er da godt nok ærgeligt heldigt at du ikke sad på den og fint nok at han ringede :shock:
suzuki Hayabusa...

Letmatros

• Plastikrocker
  • Til kamp mod travlheden...
    • New 2 Mountain Biking
« Svar #3 Dato: September 17, 2005, 11:05:03 am »
Ja, det var en Firma VVS kassevogn, så der var tlf. og navn på firma + nr. plade jeg kunne notere mig. Jeg snuppede også nogle billeder af hele situationen som evt. backup hvis der går hårdknuder i sagen, hvilket jeg ikke tro.

Og ja nu når det er kommet lidt på afstand (3 dage siden) og man har sovet lidt på det, så er det fedt at han ringede og bekendt kulør, og at der ikke er person skade... Så det bliver en god weekend alligevel  :)
Blå SV1000S K4
Forskærm- og spejlforlænger, Tankpad, LSL Crash-pads, Hamicad Radiator & Oil Cooler Grill Set, Hamicad Fender Eliminator, Fuel Exhausts, LighTech Hex Style Oil Filler Cap

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
« Svar #4 Dato: September 17, 2005, 01:54:00 pm »
Har prøvet det samme - det var min daværende underbo  der bakkede ind i den! ID var ikke beværligt. Men det var kun fordi jeg var hjemme og kunne høre alarmen at han blev "taget" - meldte sig ikke selv - og blev temmelig sur da han fik brev fra hans forsikring - omlakering + diverse nye dele = 14.000!!!
I kan gætte hvad det gjorde for naboskabet! Sure gamle stodder!
YAMAHA FZS 600 Fazer