Forfatter Emne: Abstinenser - Hvad gør I ?  (Læst 3998 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Abstinenser - Hvad gør I ?
« Dato: Januar 15, 2011, 09:29:47 pm »
Hej SV folkens

Som nogen af Jer har set, har jeg for ikke så mange nætter siden fået en SV 650.

Jeg er ved at gå til af spænding og længsel til den første tur, men der er bare såååååå lang tid til. Dagene snegler sig af sted og at tænke på at man først kan prøve sin nyinkøbte SVin om halvanden måned... det er ikke til at holde ud.

I må bære over med mig, men hvad gør I ? 


« Senest Redigeret: Januar 15, 2011, 09:33:38 pm af VikingPowerSV »
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #1 Dato: Januar 15, 2011, 09:53:14 pm »
Jeg får tiden til at gå på andre måder.   :mrgreen:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=15392.0
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #2 Dato: Januar 15, 2011, 10:18:51 pm »
ja kan se der er lagt op til en hel tid sammen med de kære tohjulet.

Troede ikke jeg skulle glæde mig så meget, siden man var barn til juleaften.

Det kan være man skulle kigge på lidt lir til den. nogen af jer omtaler en hugger ? Er det en bagskærm ? forsådan en mangler jeg så :)
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #3 Dato: Januar 15, 2011, 10:58:43 pm »
Kører MTB med SVgutterne i skoven og siger motorlyde med munden  :lol: :lol: :lol: spiller squash, kigger i Den Blå Avis og har planer om at tage jagttegn...

Har vedhæftet nogle stemningsbilleder fra squashbanen, MTB - ville :twisted: have sat det billede med SVdrengene ind  :( og så lidt jule-hygge med familien ... og en Winchester .30 Magnum med "sportsudstødning", som jeg nu agter at aflægge prøve til så SELV må skyde med den... host host  :blink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #4 Dato: Januar 15, 2011, 11:55:25 pm »
Hæ hæ, 300win Mag skulle være en dejlig fladbanet kaliber, så den skulle være til at ramme med - også på afstand...... Har jeg hørt....
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #5 Dato: Januar 16, 2011, 01:40:53 am »
Jeg har kastet mig over at udvikle Apps til Android.

Mit første rigtige program er et "Lær Alfabetet" til mig datter der starter i (for)skole i år. Det er opbygget sådan, at der for hvert bogstav er en serie billeder (der starter med det pågældende bogstav) samt knapper der auditivt siger bogstavet og dens ordlyd. Der er desuden en lille animation af hvordan bogstavet "tegnes".
Animationen skal efterfølgende følges op med et "tegn selv" felt, hvor hun kan efterligne det hun så/ser. Jeg skal også have lagt den mulighed ind, at hun selv kan tage billeder og lægge ind for det givne bogstav (altså et billede af hendes egen dukke ud for "D" osv.).

Jeg har al grundkoden på plads og mangler blot at strikke det hele sammen i et layout der gør det overskueligt, appetitligt og let at bruge for et barn i den alder.

Hvis nogen har input/idéer til ovenstående, eller måske SV-relaterede projekter der kunne være spændende, så hold jer ikke tilbage :afro:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #6 Dato: Januar 16, 2011, 01:45:57 am »
Lyder fedt.

Rigtig fedt koncept. Som studerende i Design og Innovation har jeg en del at gøre med udseende og opfattelse af ting. heh lyder lidt geeky.

Har ikke selv en Iphone, men det ville da være fedt at se det. Det første slog mig bare. Har børn i den alder en Iphone ?
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #7 Dato: Januar 16, 2011, 02:13:28 am »
Spiller lidt Superbike X på PS3, det hjælper som regel i first person mode og så ellers lægge den rigtig godt ned i svingene som jeg aldrig ville kunne på vejene  :D
GSX-R 600 K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #8 Dato: Januar 16, 2011, 02:21:55 am »
Hæ hæ, 300win Mag skulle være en dejlig fladbanet kaliber, så den skulle være til at ramme med - også på afstand...... Har jeg hørt....

Det er den også...

Der sidder et lækkert stykke 6-24x72 Zeiss optik på og vi har skudt den ind på 50M. Ammunitionen er hjemmelavet og mundingshastighed målt med chronograf. Så da vi lagde os på 300M og havde linet nogle 20CM skiver og diverse sprinklerdunke op var det bare at taste vægt og mundingshastighed ind i vores ballistiksoftware for at korrigere i optikken. Den skyder SÅ præcist!

Det er bønnerne til venstre der er til .30'eren de andre er vist nok 7.62 hollowpoint til en anden riffel.
« Senest Redigeret: Januar 16, 2011, 02:25:16 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #9 Dato: Januar 16, 2011, 02:39:26 am »
Lyder fedt.

Rigtig fedt koncept. Som studerende i Design og Innovation har jeg en del at gøre med udseende og opfattelse af ting. heh lyder lidt geeky.

Har ikke selv en Iphone, men det ville da være fedt at se det. Det første slog mig bare. Har børn i den alder en Iphone ?
Heh... så kunne jeg godt bruge dit input til layout m.v. Jeg kan grappe nogle screendumps når det er brygget samme. Og nej, hun har IKKE en SmartPhone - men låner min til børnespil og nu også til dette formål. Det er vist ganske udbredt og så er der ro på bagsædet :wink:

Android er i øvrigt Googles SmartPhone OS (jeg har en HTC Desire), ikke til Iphone som er fra Apple og bruger OS X Mobile. Og blot for at starte en religionskrig :mrgreen:, så vil jeg hverken eje eller have en Iphone. Apples lukkethed og totalstyring tiltaler mig ikke. Havde jeg haft en Iphone ville mit lille høker program aldrig blevet en realitet. Al magt til Open Source :evil:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #10 Dato: Januar 16, 2011, 04:16:04 am »
"hvad gør I ? ".........

..det er simpelt.....  venter...  tålmodigt..   (og skraber penge og stumper sammen)  :wink:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #11 Dato: Januar 16, 2011, 11:43:49 am »
Det vil jeg gerne. Kan også se at du skrev Android... silly me.

Nu er det bare at jeg ikke helt ved hvad jeg skal lave på den. aar dog

Min knastkæde er lidt løs og har brug for en opstrammer.

Noget I vil anbefale/hjælpe med eller er det noget der skal gøres på et værksted. ?
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #12 Dato: Januar 16, 2011, 12:01:34 pm »
Køb en gammel MZ, det hjælper lidt at komme ud på den. Og forresten er det pisse sjovt at køre i sne, og bare fordi det er lidt glat, skal ikke holde mig tilbage, det gør det bare lidt mere spændende.
Mvh. Mads Tønder

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #13 Dato: Januar 16, 2011, 07:28:24 pm »
Prøver at dulme abstinenserne med SVRIDER.DK - altid dejligt at tale med de mange dejlige mennesker herinde... og så lidt andre MC sider...

Ellers prøver jeg at lave noget hele tiden...som får tankerne væk fra hende den dejlige røde som står og venter på mig til sæsonstart...
Sidste år var jeg helt fra den ... men i år er jeg mere afslappet omkring det...og det er jo lige om lidt at vi skal ud på vejen igen  :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Abstinenser - Hvad gør I ?
« Svar #14 Dato: Januar 16, 2011, 08:57:00 pm »
Prøver at dulme abstinenserne med SVRIDER.DK - altid dejligt at tale med de mange dejlige mennesker herinde... og så lidt andre MC sider...
Det er også min taktik... Til trods for lidt fravær herinde fra...

Og så en lille smule skrueri. Derudover kan eksamener anbefales! Man glemmer alt om SV'eren........ :whatever:

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her