Og ja, jeg ved godt at den måske ikke burde komme fra mig da jeg selv er "kvinde" - så kald mig bare tøsen istedet for....
- kan jeg bedre lide....
Kraft indihelvede de k........ burde blive hjemme under deres dyne istedet for at bevæge sig ud i trafikken hvis de er så pisse bange for lidt sne ... De er totalt overforsigtige, sidder helt oppe i forruden så patterne hviler på rattet... SLAP DOG AF og nyd fornemmelsen af en glider indimellem.. Så slemt er det altså heller ikke...
Bliver hidsig inde i min bil når disse butnaker ( staves ) holder AAAALT for lang afstand når man ligger og kører i kø... Jeg mener bare at når man kun kører 5-10 km/t så behøver man altså ikke holde 8-10 bilers afstand hele tiden.. Det giver jo konstant plads til alle de ( og nu kommer mænd for skud ) irriterende hankøn som hele tiden skifter vognbane.. i det håb om at komme hurtigere frem... + at køen bliver bare endnu længere fordi at så skal kvindemennesket lige holde endnu mere afstand for nu blev den jo forkortet... AGHHHHHHHH - JEG VIL FREMAD....
Og mig... JA JEG KØRER PERFEKT... Kunne godt bruge nogle flere af mig.... så ville trafikken kører meget bedre.... STORT SMIL...
Ej, det er ikke så slemt som jeg skriver... Men jeg mener det stadig.. folk som ikke tør kører i sne skal altså blive hjemme.. For det er dælme træls at der bliver kørt sååååååååååååååå langsomt... Og det koster kassen i min løn at jeg ikke kan møde til tiden... IKKE FEDT
Keder mig på jobbet, så lige lidt "galde" herfra.. ( er dog faldet ned igen for længst... men ville da lige skrive lidt om trafikken ) synes iøvrigt det er fedt at kører i puddersne... LOVE IT
Rigtig god dag til jer alle... Kæmpe smil herfra.