Forfatter Emne: Kvinder og biler.... Brokkeindlæg  (Læst 4852 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
Sv: Kvinder og biler.... Brokkeindlæg
« Svar #15 Dato: Januar 09, 2011, 02:52:18 pm »
kan seriøst ikke se problemet.... jeg har boet i Odense og arbejdet i Herlev, det var der da ikke nogen problemer i.

Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #16 Dato: Januar 09, 2011, 05:04:39 pm »
kan seriøst ikke se problemet.... jeg har boet i Odense og arbejdet i Herlev, det var der da ikke nogen problemer i.
så skal man være ualimindelig glad for at køre bil :shock:
har 15 min til job og flex, så for sent kommer jeg aldrig :mrgreen:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #17 Dato: Januar 09, 2011, 07:22:11 pm »
Det kunne jeg så heller ikke før jeg fik børn, og kommunerne vælger at skære i åbningstiderne i vuggestue og børnehave, så det er fuldstændigt umuligt at aflevere og hente til tiden hvis man har et 8 - 16 job, og har mere end 15 min hver vej på arbejde.  :brok:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #18 Dato: Januar 10, 2011, 07:37:37 am »
Det kunne jeg så heller ikke før jeg fik børn, og kommunerne vælger at skære i åbningstiderne i vuggestue og børnehave, så det er fuldstændigt umuligt at aflevere og hente til tiden hvis man har et 8 - 16 job, og har mere end 15 min hver vej på arbejde.  :brok:
Hvor har du ret! Bare det at være flyttet 'lidt ud på landet' kan i sig selv blive en opgave, hvor der ikke må smutte alt for mange minutter i den forkerte retning før det bliver kritisk. Jeg har haft den knapt så tvivlsomme oplevelse af, at måtte ringe til børnehaven og fortælle jeg sad fast i en kø der ikke rokkede sig en tomme. Det blik man får, af både pædagog og ens unge når man kommer halsende efter lukketid, er ikke skide skægt. Det er det blik heller ikke som man får fra sin arbejdsgiver, når man fortæller, at man bliver nød til at køre lidt før, da man skal tage højde for kø på vejene så man kan nå at hente ungerne til tiden.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #19 Dato: Januar 10, 2011, 08:44:50 am »

i 1990????  :D :D Hvor der ikke var så mange biler som idag... Hørte i radioen at på 2 år er der kommet 10 procent mere på køgebugt motorvejen og 15 procent på holbæk motorvejen... Det kan altså godt mærkes...

Men som Jannik skriver så rammes jeg lige præcis af det... Kan tidligst kører kl. 07.02 ( skal jo lige aflevere barnet ) og har så 58 minutter til at kører 65 km... UMULIGT med alle de biler på vejen ( Frem til Lellinge fra Næstved er OK, men så stopper trafikken også )... Hjem tager det ca. 50 minutter... der er så også mere spredning på bilerne... Så det går... :D

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Januar 10, 2011, 09:51:39 am »
Det blik står vores børnehavepædagoger med når man lander 5 min i lukketid.
Der har de pakket ens unger i tøj og støvler, og de står og venter ved døren.  :brok: :brok: :brok:

Sidste år hvor det var snekaos kørte jeg hjem fra arbejde 3 timer før normalt for at når at hente, men kom 10 min for sent, og da de så brokkede sig over jeg kom for sent, og sagde at jeg måtte køre tidligere fra arbejde, så jeg var sikke på at kunne nå at hente så jeg nogenlunde sådan her ud:
 :rant: :rant: :rant:
(De har så ikke sagt noget lignede til mig igen  :mrgreen: nu er det kun blikket man møder)

Desuden skal begge ungerne være hentet kl. 15.30 om fredagen.  :undecided:

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #21 Dato: Januar 11, 2011, 08:06:17 pm »
Det blik står vores børnehavepædagoger med når man lander 5 min i lukketid.
Der har de pakket ens unger i tøj og støvler, og de står og venter ved døren.  :brok: :brok: :brok:

Sidste år hvor det var snekaos kørte jeg hjem fra arbejde 3 timer før normalt for at når at hente, men kom 10 min for sent, og da de så brokkede sig over jeg kom for sent, og sagde at jeg måtte køre tidligere fra arbejde, så jeg var sikke på at kunne nå at hente så jeg nogenlunde sådan her ud:
 :rant: :rant: :rant:
(De har så ikke sagt noget lignede til mig igen  :mrgreen: nu er det kun blikket man møder)

Desuden skal begge ungerne være hentet kl. 15.30 om fredagen.  :undecided:
er glad for jeg ikke har børn i vuggestue/børnehave. det er sku ikke andet end lukkedage og indeklemte fridage efterhånden. åbningstider der er kortere end ens arbejdstid og priser der får sagbehandleren fra kreditforeningen til at ligne en skoledreng med knickers og tilbagestrøet hår :club:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Januar 12, 2011, 02:35:50 pm »
Ja det bliver sjovt efter sommerferien, hvor vi har en i vuggestue, en i børnehave og en i skole/sfo ordning, og stadigt skal have hentet tidligere end nu, for kommunen har pålagt at der skal spares yderligere 1 time om ugen i åbningstiden.  :shocked: :shocked: :shocked:
(Godt det så kun koste 6700,- netto kroner pr md)  :dead: