Forfatter Emne: Kvinder og biler.... Brokkeindlæg  (Læst 4853 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Kvinder og biler.... Brokkeindlæg
« Dato: Januar 06, 2011, 01:21:41 pm »
Og ja, jeg ved godt at den måske ikke burde komme fra mig da jeg selv er "kvinde" -  så kald mig bare tøsen istedet for....  :D - kan jeg bedre lide....

Kraft indihelvede de k........ burde blive hjemme under deres dyne istedet for at bevæge sig ud i trafikken hvis de er så pisse bange for lidt sne ... De er totalt overforsigtige, sidder helt oppe i forruden så patterne hviler på rattet... SLAP DOG AF og nyd fornemmelsen af en glider indimellem.. Så slemt er det altså heller ikke...

Bliver hidsig inde i min bil når disse butnaker ( staves ) holder AAAALT for lang afstand når man ligger og kører i kø... Jeg mener bare at når man kun kører 5-10 km/t så behøver man altså ikke holde 8-10 bilers afstand hele tiden.. Det giver jo konstant plads til alle de ( og nu kommer mænd for skud ) irriterende hankøn som hele tiden skifter vognbane.. i det håb om at komme hurtigere frem... + at køen bliver bare endnu længere fordi at så skal kvindemennesket lige holde endnu mere afstand for nu blev den jo forkortet... AGHHHHHHHH - JEG VIL FREMAD....

Og mig... JA JEG KØRER PERFEKT... Kunne godt bruge nogle flere af mig.... så ville trafikken kører meget bedre.... STORT SMIL... :evil:

Ej, det er ikke så slemt som jeg skriver... Men jeg mener det stadig.. folk som ikke tør kører i sne skal altså blive hjemme.. For det er dælme træls at der bliver kørt sååååååååååååååå langsomt... Og det koster kassen i min løn at jeg ikke kan møde til tiden... IKKE FEDT

Keder mig på jobbet, så lige lidt "galde" herfra.. ( er dog faldet ned igen for længst... men ville da lige skrive lidt om trafikken ) synes iøvrigt det er fedt at kører i puddersne... LOVE IT

Rigtig god dag til jer alle... Kæmpe smil herfra. :D :D :D :D :D :D :D :D :D

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
Sv: Kvinder og biler.... Brokkeindlæg
« Svar #1 Dato: Januar 06, 2011, 02:52:50 pm »
kan sku godt forstå din vrede majse.... men der er sku også mange mænd der futter derud af ... i yderbanen...  det er jo deres ret...   :club:
nu med yamaha fz1 2008

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #2 Dato: Januar 06, 2011, 03:00:56 pm »
kan sku godt forstå din vrede majse.... men der er sku også mange mænd der futter derud af ... i yderbanen...  det er jo deres ret...   :club:

De skal bare holde til højre og så træde på den højre pedal... Bare jeg kommer fremad...

Grundet tumper på motorvejen er jeg blevet bedt om at gå ned i tid for at kunne møde til tiden...  :club: :club: 1700 kr/brutto om mdr for at møde 30 minutter senere går jeg ned..... ER jo ikke fordi jeg får noget ud af det selv. Skal jo stadig kører samme tid som jeg plejer...  Grrrrrrr

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #3 Dato: Januar 06, 2011, 03:20:07 pm »
Grundet tumper på motorvejen er jeg blevet bedt om at gå ned i tid for at kunne møde til tiden...  :club: :club: 1700 kr/brutto om mdr for at møde 30 minutter senere går jeg ned..... ER jo ikke fordi jeg får noget ud af det selv. Skal jo stadig kører samme tid som jeg plejer...  Grrrrrrr

"Kør hjemmefra 5min tidligere" er ikke en mulighed??  :huh:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #4 Dato: Januar 06, 2011, 06:14:20 pm »
Hva så der Brokke Tøsen.. :lmao: ....har grinet højlydt

Køb dig en Scania med plov - så kommer du fremad i en fartog ingen slowly MF's vil holde dig tilbage..tænk på hvor hurtig du vil komme ind og kede dig på job  :blink: :lmao:

Jeg kan høre dig sige "I'm an excellent driver....." hvis du kender den film uden at jeg antyder noget  :lmao:  :blink:

Men ja ..du har ret ..... dem som sinker hele lortet når der ligger 1 cm sne.... burde have en hjemmearbejdsplads  og bruge den når det har sneet.....

Jeg må dog sige at jeg mødte flere MEGA IDIOTER (mænd) som satte alle andres liv i fare de de kom kørende med .. jeg vil tro +120 km/t sydpå ad motorvejen, da jeg var på vej til Møn,  i dag på en sneglat motorvej....  :brok: :brok: :brok: :thumbsdown:

Lad os hylde alle os super billister som bare kører pisse godt - fornuftigt og med hensyn altid  .....  :hand:  :mrgreen:

Kære du deroppe - giv os i dag tøvejr og regnbyger og et tidligt varmt og tørt forår  :angel:

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2011, 07:15:06 am »
Citér
Kære du deroppe - giv os i dag tøvejr og regnbyger og et tidligt varmt og tørt forår  :angel:
HØRT!!!  :thumbsup:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #6 Dato: Januar 07, 2011, 07:44:19 am »

Nope, kan tidligst kører kl. 0700 hvor Dagplejen åbner op til min datter.... og jeg står der præcis på klokkeslet... så det er bare too bad for mig...  :D

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #7 Dato: Januar 07, 2011, 09:03:59 am »

Nope, kan tidligst kører kl. 0700 hvor Dagplejen åbner op til min datter.... og jeg står der præcis på klokkeslet... så det er bare too bad for mig...  :D
det er da bedre at de tilbyder dig at gå lidt ned i tid, end at lede efter en ny medarbejder.

nyd det, og glæd dig over at i kan sove en halv time længere den del af året hvor der ikke er sneglat. penge er ikke alt-
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #8 Dato: Januar 07, 2011, 09:24:34 am »

det er da bedre at de tilbyder dig at gå lidt ned i tid, end at lede efter en ny medarbejder.

nyd det, og glæd dig over at i kan sove en halv time længere den del af året hvor der ikke er sneglat. penge er ikke alt-

Sætter skam også pris på deres løsning... Synes bare det er ærgeligt at jeg skal gå ned i tid grundet trafikkaos på motorvejen...  Jeg kan ikke sove ½ time længere når det er sommer... Køen er der stadig... normalt er jeg 10 minutter forsinket og når der er sne så er det +++++++ forsinket.. nogle gange 1½ time.. når det er slemt.. Men det er ok.. min samvittighed vil være god for jeg vil nu ikke fremover komme for sent.. Men derfor bander jeg stadig de idioter på vejene..

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #9 Dato: Januar 07, 2011, 11:52:48 am »

Sætter skam også pris på deres løsning... Synes bare det er ærgeligt at jeg skal gå ned i tid grundet trafikkaos på motorvejen...  Jeg kan ikke sove ½ time længere når det er sommer... Køen er der stadig... normalt er jeg 10 minutter forsinket og når der er sne så er det +++++++ forsinket.. nogle gange 1½ time.. når det er slemt.. Men det er ok.. min samvittighed vil være god for jeg vil nu ikke fremover komme for sent.. Men derfor bander jeg stadig de idioter på vejene..

Kære Majse,

Jeg ville også foretrække at der ikke var andre på vejene end mig selv. Det ville spare mig for tid både morgen og aften.
MEN du har mere eller mindre selv valgt et job, der ligger langt væk fra din bopæl. Hvis du arbejdede hos din nabo kunne du hygge med din datter om morgenen, se nyhedsflimmer und alles, og GÅ hjemmefra fem minutter i 8. Der er også kø på toilletet til koncerter, og det er hverken forbi bandet eller tilskuerne er idioter - det er bare fordi der er en hvis flowbegrænsning på brug af toilettet.

God weekend!  :)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #10 Dato: Januar 07, 2011, 12:33:30 pm »
Nu meget rart med et job hvor arbejdstiden starter hjemmefra og slutter når man er hjemme igen.  :innocent: :innocent: :innocent:

SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #11 Dato: Januar 07, 2011, 02:45:03 pm »

Kære Majse,

Jeg ville også foretrække at der ikke var andre på vejene end mig selv. Det ville spare mig for tid både morgen og aften.
MEN du har mere eller mindre selv valgt et job, der ligger langt væk fra din bopæl. Hvis du arbejdede hos din nabo kunne du hygge med din datter om morgenen, se nyhedsflimmer und alles, og GÅ hjemmefra fem minutter i 8. Der er også kø på toilletet til koncerter, og det er hverken forbi bandet eller tilskuerne er idioter - det er bare fordi der er en hvis flowbegrænsning på brug af toilettet.

God weekend!  :)

Niels, du har ganske ret.... Jeg har selv valgt mit job ja... Men ikke at udviklingen af biler på motorvejen skulle fordobles i løbet af et par år omkring køge, solrød, greve - Men pyt.. Jeg er ok tilfreds med løsningen.. Har også tænkt mig at finde et job sydpå - dog hænger de absolutto ikke på træerne.. desværre...  Dog vil jeg stadig sige at der er tåber på vejene som ikke hører til der... Og det er jo ikke dig jeg kritisere... ved jo hvordan du kører...  :D :D
Det er faktisk primært kvinderne... Desværre... og så lige de gamle nisser som synes de skal bevæge sig på udflugt om morgen... smiler...

Jannik, ville være skønt med sådan et job...  :D

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
Re: Kvinder og biler.... Brokkeindlæg
« Svar #12 Dato: Januar 07, 2011, 05:35:52 pm »
Kan selv mærke stor forskel på arbejde i kbh og nu med 5 min gåtur til taxi'en
Mindre stress dog er det ikke det mest sindsoprivende arbejde...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #13 Dato: Januar 07, 2011, 08:17:14 pm »

Jannik, ville være skønt med sådan et job...  :D
Jeg er også glad for det.  :afro:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #14 Dato: Januar 07, 2011, 10:46:03 pm »
Jeg bruger motorvejen hver dag frem og tilbage til Kirke Hyllinge - men det er til gengæld IMOD køen hver eneste gang.

Kunne ikke passe mig bedre.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!