Jeg vil da lige give mit besyv med..
Hvis du gerne vil ha en bike der er mere behagelig at køre på inde i byen, skal du vælge en anden end en italiensk V2'er ! -du brækker dig !!
(om det er før eller efter du har brækket håndledene- det vil tiden vise)
jeg har en god bekendt der købte en RSV Mille, fordi han syntes den var herre fed og trak hårdt fra bunden -begge dele er meget sandt !
han kom godt nok fra en CBR600F2/3, men satte den (RSV'en) til salg ca en uge efter han havde fået den, da han ikke kunne holde ud at køre på den!
..du skal selvfølgelig selv vurdere om du kan holde det ud.. ..og vi lider jo gerne for skønheden og en fed bike (det ved enhver
)
Aprilia er generelt ret stabile, taget i betragtning hvor det kommer fra.. ..jeg har oplevet at elektronikken løb ud af en Binelli fordi jeg havde glemt at tage "dødemands-knappen"
skulle du være så uheldig at der går noget i stykker på din RSV, så skal du slippe MESTER-SLANTEN for det NÅÅÅR du får det !!
..deres leveringstider er (har ihvertfald været) fuldstændig-totalt og komplet til grin.. .. det er selvfølgelig hvis du køber det hos en dansk forhandler
...det var alt det kedelige.. en RSV MILLE R er en FUC**** blæret bike og jeg kunne i dén grad godt tænke mig at prøve én
(så skynd dig at købe den !)