Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg skal med og har plads til 3 andre.Hvis du vil med mig Majse, så skal du være i Bagsværd kl. 13.30 eller hvor Langemand siger vi skal være kl. 14.15Langemand kan du ikke skrive en adresse hvor du kører fra kl. 14.15?Andre der vil med?
Hvilken dato fandt i frem til ??
Den 14. Januar.....
Citat fra: Jannik efter Januar 03, 2011, 10:15:22 amJeg skal med og har plads til 3 andre.Hvis du vil med mig Majse, så skal du være i Bagsværd kl. 13.30 eller hvor Langemand siger vi skal være kl. 14.15Langemand kan du ikke skrive en adresse hvor du kører fra kl. 14.15?Andre der vil med?Hvor lange ski kan du have i bilen? (eller; Har du tagboks?)Mine pre-carver museumsski er 203cm.med forbehold for at børnepasning lykkedes, så vil jeg gerne have en plads i din bil.
Hej Med jer. Har også tænkt mig at ta med skal bare lige ha købt noget tøj ski kunne man leje der oppe melder lige tilbage når jeg ved noget mere
Hej Jannik ja det kunne være fedt men har ikke stået på ski i snart 35år. Så det skal nok blive spændende.