Forfatter Emne: hvem skal hjælpe mig:)  (Læst 2669 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
hvem skal hjælpe mig:)
« Dato: December 21, 2010, 11:35:27 am »
nå.. jeg har beslutet at der skal usd gafler på kilosvinet til foråret,, leder efter en som ved hvad han laver som nu kan hjælpe mig med at på det skiftet ordentligt!.. ligeledes vile jeg gerne ha hjælp til at finde alle de dele jeg nu skal bruge til det,, der er en plovmand og en kasse kolde, til den som vil bruge en eftermiddag i garagen til foråret med liodt godt selvskab :afro: og øl :D

håber der er nogen som er friske på at hjælpe med mit lille projekt når tiden kommer.

Dennis.
Dennis

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #1 Dato: December 21, 2010, 02:49:22 pm »
Du må komme med flere oplysninger inden vi kan sige noget.  :blink:

Hvor i landet??

Hvilken farve på gaffelen?
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #2 Dato: December 22, 2010, 11:52:31 pm »
Jeg har skiftet en 8-10 stykker af dem, så jeg er nok manden der kan hjælpe til.

Måske endda jeg har en hel del liggende af det du mangler.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #3 Dato: December 23, 2010, 01:08:32 pm »
Jeg har skiftet en 8-10 stykker af dem, så jeg er nok manden der kan hjælpe til.

Måske endda jeg har en hel del liggende af det du mangler.   :mrgreen:

ja klart.. jeg holder til på vestsjælland.. men jeg kommer naturligvis ud til ham der skal hjælpe mig... skiftet en 8-10 stykker.. så er det jo nok dig;) super hvis du har nogen af delene,, gør det jo bare nemmere... min bike er kongeblå gråt stel. årgang 04. 1000cc.

det hele skal foregå på en gang... forgafler og alt hvad der hører til.. og bag dæmper.. måske en fjeder fra en gsxr.. men det ser vi lige på... ved ikk med farven af gaflerne,, er de ikke alle "guld - bronze" farvede?

har også en god maler på hånden som skal lave lidt lækre streger på svinet.. men det tar vi efterfølgende .. der skal nemlig også kåbe på... det var sådan lidt om det.. forårets lille priojekt.

Dennis
Dennis

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #4 Dato: December 23, 2010, 01:28:53 pm »
Tja...
Gsxr 750 K7 er sorte med røgfarvede inderben og sorte calipere
Så findes de ellers med guld yderben og blanke inderben og guld eller sorte calipere
Guld yderben sorte inderben og guld eller sorte calipere

 :grin: :grin: :grin:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #5 Dato: December 23, 2010, 06:18:53 pm »
i stedet for at finde en der ved hvad han laver, og ofre en ks pils på ham, tror jeg det ville være meget sjovere hvis vi kom tyve der ikke vidste en skid, og drak tyve ks pils  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #6 Dato: December 23, 2010, 08:06:51 pm »
Jeg har skiftet en 8-10 stykker af dem, så jeg er nok manden der kan hjælpe til.

Måske endda jeg har en hel del liggende af det du mangler.   :mrgreen:

ja klart.. jeg holder til på vestsjælland.. men jeg kommer naturligvis ud til ham der skal hjælpe mig... skiftet en 8-10 stykker.. så er det jo nok dig;) super hvis du har nogen af delene,, gør det jo bare nemmere... min bike er kongeblå gråt stel. årgang 04. 1000cc.

det hele skal foregå på en gang... forgafler og alt hvad der hører til.. og bag dæmper.. måske en fjeder fra en gsxr.. men det ser vi lige på... ved ikk med farven af gaflerne,, er de ikke alle "guld - bronze" farvede?

har også en god maler på hånden som skal lave lidt lækre streger på svinet.. men det tar vi efterfølgende .. der skal nemlig også kåbe på... det var sådan lidt om det.. forårets lille priojekt.

Dennis

Jeg har en stående med guld yderben og blanke inderben - der medfølger et sæt guld kalipre og nederste gaffelbro.
Dit originale forhjul passer lige på sammen med dine skiver.

Jeg har måske clipons/ øverste bro og en forskærm liggende også, men det skal jeg lige tjekke op på.   :mrgreen:


i stedet for at finde en der ved hvad han laver, og ofre en ks pils på ham, tror jeg det ville være meget sjovere hvis vi kom tyve der ikke vidste en skid, og drak tyve ks pils  :mrgreen:

Mit værksted er altid åbent for fellow SV riders.   :mrgreen:
« Senest Redigeret: December 23, 2010, 08:11:06 pm af Sajmon »
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Sv: hvem skal hjælpe mig:)
« Svar #7 Dato: December 27, 2010, 02:35:56 pm »
Jeg har en stående med guld yderben og blanke inderben - der medfølger et sæt guld kalipre og nederste gaffelbro.
Dit originale forhjul passer lige på sammen med dine skiver.

Jeg har måske clipons/ øverste bro og en forskærm liggende også, men det skal jeg lige tjekke op på.   :mrgreen:


har sent en pm til dig.. så tar vi den der fra:) takker:)]

« Senest Redigeret: December 27, 2010, 03:42:59 pm af Jannik »
Dennis