Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Nikolaj efter December 20, 2010, 09:55:51 amDet var på tide med billeder Og rart at se at du har droppet ram-air kanalerne på mangel listen. Det bliver min 600 glad for på langsiden.Droppet Hvem sagde droppet???
Det var på tide med billeder Og rart at se at du har droppet ram-air kanalerne på mangel listen. Det bliver min 600 glad for på langsiden.
Citat fra: Alex efter December 19, 2010, 10:41:47 pmmht gaffel fjedre, så skiller vi den ad her i vinter og ser på det. ..den skal jo ha ny olie alligevel -så ved du jo hvornår det er skiftet Jep Det var også med i mine planer...Ved du om den fjeder som vi monterede på min svér passer på en K7 dæmper? (SV1000 dæmperen er vist en ældre gsxr dæmper)Den ligger jo bare på en hylde ude i værksteder efter jeg monterede zx10 dæmperen på landroveren, så hvis den alligevel passer kunne jeg starte med den indtil jeg falder over den rigtige bagdæmper.
mht gaffel fjedre, så skiller vi den ad her i vinter og ser på det. ..den skal jo ha ny olie alligevel -så ved du jo hvornår det er skiftet
Tillykke Jannik.Lækkerlighed du der har fået købt dig.Kan godt forstå du valgte en 750'er. 600 er jo en del mere talentkrævende
Lækkerlighed
Kan godt forstå du valgte en 750'er. 600 er jo en del mere talentkrævende
Føj den er FEEEEEED, tillykke Det blir sgu efterhånden svært at følge med
Citat fra: Flemming L efter December 20, 2010, 04:12:48 pmTillykke Jannik.Lækkerlighed du der har fået købt dig.Kan godt forstå du valgte en 750'er. 600 er jo en del mere talentkrævende
Citat fra: Flemming L efter December 20, 2010, 04:12:48 pmKan godt forstå du valgte en 750'er. 600 er jo en del mere talentkrævende BAAAHAAAA !! LOL Det' gazz ..du ka ta' det ! (fniiis)
SÅ tror jeg vist LIIIGE at vi stopper her, din lille gnom !! jeg kan jo godt nøjes med 3 cylindre (forbundet rigtigt på krumtappen !)en DUC 1198 ??? -DET har jeg ikke råd til at reparere på !! ..ja.. vi må drømme os væk til varmere himmelstrøg og varmere asfalt
Fy for helvede et fint våben du der har købt... Så kommer der sgu da fart på drengen til næste år. Det blir hyggeligt at få lidt flere legekammerater op i den røde/sorte klasse.
Citat fra: Luske efter December 20, 2010, 11:54:00 pmFy for helvede et fint våben du der har købt... Så kommer der sgu da fart på drengen til næste år. Det blir hyggeligt at få lidt flere legekammerater op i den røde/sorte klasse. Nu må vi se om jeg kan få farten op på den unge tøz.
Citat fra: Jannik efter December 21, 2010, 09:29:34 amCitat fra: Luske efter December 20, 2010, 11:54:00 pmFy for helvede et fint våben du der har købt... Så kommer der sgu da fart på drengen til næste år. Det blir hyggeligt at få lidt flere legekammerater op i den røde/sorte klasse. Nu må vi se om jeg kan få farten op på den unge tøz. Ja, hvis du kun er ½ sekund hurtigere, kommer det til at tage noget tid at hente de ti år den er nyere