Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Luske efter Oktober 28, 2010, 08:31:01 pmden opvarmede garage er der til at sørge for i kan overnatte Den skal der som sædvanligt nok blive brug for.
den opvarmede garage er der til at sørge for i kan overnatte
Citat fra: Jannik efter Oktober 28, 2010, 08:37:11 pmCitat fra: Luske efter Oktober 28, 2010, 08:31:01 pmden opvarmede garage er der til at sørge for i kan overnatte Den skal der som sædvanligt nok blive brug for. Aj, det magter jeg bare ikke.....Det må blive S-tog hjem.Ellers satser jeg på at komme... Skål!
Cool at se opbakningen fra Den Gode, Den Gamle, og SVinet herinde fra vi glæder os til at se jer iaften
Tak for endnu en fed fest hos falkne. (vi mangler en sømbloksmiley)
Citat fra: Jannik efter Oktober 31, 2010, 12:14:00 pmTak for endnu en fed fest hos falkne. (vi mangler en sømbloksmiley) Tak for kanont samvær med jer drenge. Jannik - Jeg håber du fik pisset dit territorie godt nok af....... Din lille hidsigprop..... Og Sajmon - taaaaak for hjælpen.
Puhaaa jeg havde det dårligt igår.Jeg må ha fået en fordærget øl... Sikke noget.Men tak for en hyggelig aften Det var spas ved sømblokken, som sædvanligt.