Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er i hovedstadsområdet hver uge. Og de næste to år også fast på en renoveringssag "lunden" brøndby Strand. Så måske jeg de næste par år har en ugentlig overnatning i området. Jeg er der jo altid i dagtimerne, så folk er jo på arbejde. Jeg var skam forbi, men du var ikke hjemme
Citat fra: Big G efter Oktober 26, 2010, 06:49:28 pmJeg er i hovedstadsområdet hver uge. Og de næste to år også fast på en renoveringssag "lunden" brøndby Strand. Så måske jeg de næste par år har en ugentlig overnatning i området. Jeg er der jo altid i dagtimerne, så folk er jo på arbejde. Jeg var skam forbi, men du var ikke hjemme Så skal du da købe min ungkarle hybel Nå spøg til side... hvis du alligevel er i området skal vi da drikke en kop øl....eller bare kaffe...Du kan jo slå mig et signal på 51313622 når du ved du kommer over så ser vi om vi kan finde tid i kalenderen...