Forfatter Emne: Hed date med konen  (Læst 4727 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paparazzi

• Søndagskører
  • **
Hed date med konen
« Dato: Oktober 24, 2010, 04:54:08 pm »
Og før i kommer for godt i gang, så er det altså mig der skal på "date"  :mrgreen: :club:

Til vores bryllup fik vi et gavekort til kro/ophold til Dansk Kroferie; City Hotels; Classic Hotels, men hvad er godt og hvad er skidt? På kroernes/hotellernes hjemmesider er alt jo rosenrødt.

I første omgang må det gerne være på sjælland.

Kom med jeres erfaringer. Selvom i alle er bad ass bikers, så lur mig om der ikke lurer en lille romantiker inde i jer alle ( om ikke andet så for husfredens skyld  :D)

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: Hed date med konen
« Svar #1 Dato: Oktober 24, 2010, 08:35:09 pm »
Og før i kommer for godt i gang, så er det altså mig der skal på "date"  :mrgreen: :club:

Til vores bryllup fik vi et gavekort til kro/ophold til Dansk Kroferie; City Hotels; Classic Hotels, men hvad er godt og hvad er skidt? På kroernes/hotellernes hjemmesider er alt jo rosenrødt.

I første omgang må det gerne være på sjælland.

Kom med jeres erfaringer. Selvom i alle er bad ass bikers, så lur mig om der ikke lurer en lille romantiker inde i jer alle ( om ikke andet så for husfredens skyld  :D)
Du kan også bare sende hende afsted http://www.konepasning.dk/
Og så tage en "friaften" !. Ved dog ikke om dit gavekort duer lige der :P
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2010, 08:58:47 pm »
wellness er populært
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #3 Dato: Oktober 25, 2010, 09:25:25 pm »
jeg var på falster hotel, god mad, pæne værelser. Ikke noget pralende men godt. hyggelig by med gågade og mange gode små butikker. Flere gode muligheder for at spise ude hvis man har lyst til det.
Ikke sjælland men dog landfast. :)
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #4 Dato: Oktober 25, 2010, 11:04:10 pm »
Et bud kunne være med risiko for at skulle høre på alle de kærlige kommentarer ....  :mrgreen:

Vær ligeglad med hvor det er ...bare der er en seng - bord og 2 stole...og mulighed for et bad....  :rolleyes:

Køb en lille kurv med en god sæbe og hendes yndingsparfume..det giver du hende når I kommer..
Mens hun bader pynter du op på værelset med levende lys overalt
Du har sørget for at have en fin dug med - en 3 armet lysestage med lys - tallerkener - bestik - servietter -salt - peber - rødvin - glas
Ipod afspiller med stille kærlighedssange vælg gerne nogle af hendes yndlingsnumre
Du har hjemmefra lavet nogle lækre sandwich...med det hun kan li'
DU har badet hjemmefra og klæder dig stiligt om mens hun er i bad og har bedt hende om at klæde sig godt ud...
Når hun træder ud af badet omklædt er du klar og byder velkommen i din restaurant

Når I har spist giver du hende en lille overraskelsegave .... kigger hende dybt i øjnene og fortæller
hende hvorfor du er så glad for hende

Desserten ...er ikke sikker på at I når så langt  :whipped:  du kunne evt købe lidt massage olie og give hende en god gang massage.......

Så kan I altid gå ud og shoppe dagen efter ....efter den hede date  :evil:

:hand: :hand: :hand:

Der er sikkert andre som har lidt inspiration

Held og lykke med det hele

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SA

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Oktober 26, 2010, 01:09:06 am »
Et bud kunne være med risiko for at skulle høre på alle de kærlige kommentarer ....  :mrgreen:

Vær ligeglad med hvor det er ...bare der er en seng - bord og 2 stole...og mulighed for et bad....  :rolleyes:

Køb en lille kurv med en god sæbe og hendes yndingsparfume..det giver du hende når I kommer..
Du har sørget for at have en fin dug med - en 3 armet lysestage med lys - tallerkener - bestik - servietter -salt - peber - rødvin - glas
Ipod afspiller med stille kærlighedssange vælg gerne nogle af hendes yndlingsnumre
DU har badet hjemmefra og klæder dig stiligt om mens hun er i bad og har bedt hende om at klæde sig godt ud...
Når hun træder ud af badet omklædt er du klar og byder velkommen i din restaurant

Når I har spist giver du hende en lille overraskelsegave .... kigger hende dybt i øjnene og fortæller

Desserten ...er ikke sikker på at I når så langt  :whipped:  du kunne evt købe lidt massage olie og give hende en god gang massage.......

Du har en lummer og udspekuleret tankegang....!!   :whipped:

SVeetie

• Plastikrocker
  • Blondine på deltid.........
« Svar #6 Dato: Oktober 26, 2010, 12:02:03 pm »

Hold da op Per - du er da Damernes mand......... :respekt:
BOW
SV650SK3

Per

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Oktober 26, 2010, 12:33:46 pm »

øh hvorfor ? - selvfølgelig vil hun have dig med al det kærlighed du viser hende...... det er ganske naturligt.... det er vist dig som er lummer her, da det er dig som tænker at der er en bagtanke  :whipped:  :mrgreen:  :wink:
  :evil:

I bund og grund er det vel bare at være der 100 % og vise det..... så skal det nok blive en god og måske hed date

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Per

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Oktober 26, 2010, 12:41:01 pm »
Hold da op Per - du er da Damernes mand......... :respekt:

ahhhhh SVeetie ....det er vel så meget sagt... nok mere Vibeke's mand  :wink:
Men tak og cool, at der var en som kunne lide scenarioet...og sagde det  :wink:  :thumbsup:

Paparazzi - go for it .....

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #9 Dato: Oktober 26, 2010, 02:33:01 pm »
jeg tror sku jeg måtte købe ny mc hvis jeg brugte dit forslag Per, :mrgreen: lyder som ren råhygge der også kunne foregå derhjemme, så er der ingen unskyldninger for ikke at forkæle hende.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #10 Dato: Oktober 26, 2010, 07:27:51 pm »
Damn Per ! Hvis du lover at være forsigtig, så må du sgu gerne invitere mig på date  [afro|
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Per

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Oktober 26, 2010, 07:41:48 pm »
Damn Per ! Hvis du lover at være forsigtig, så må du sgu gerne invitere mig på date  [afro|
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: Søren for satan......ligger flad af grin...... :respekt: for verdensklasse humor

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #12 Dato: Oktober 27, 2010, 04:55:30 pm »
 :shock:
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Paparazzi

• Søndagskører
  • **
« Svar #13 Dato: Oktober 29, 2010, 10:57:17 pm »
He he, tak for manualen Per.

Uden at være en pralhals, så mener jeg selv at jeg har ok styr på romantikken  :innocent: Men jeg tilslutter mig at du har styr på det der shiiiiit ( som de unge ville sige  :wink:)

Derimod er jeg helt blank på stederne og gavekortet skulle da gerne bruges  :mrgreen:

Så kom glad med nogen flere bud på kroer og hoteller (google er nemlig ikke noget værd)

Per

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Oktober 30, 2010, 10:39:08 am »
He he, tak for manualen Per.

Uden at være en pralhals, så mener jeg selv at jeg har ok styr på romantikken  :innocent: Men jeg tilslutter mig at du har styr på det der shiiiiit ( som de unge ville sige  :wink:)

Derimod er jeg helt blank på stederne og gavekortet skulle da gerne bruges  :mrgreen:

Så kom glad med nogen flere bud på kroer og hoteller (google er nemlig ikke noget værd)
En kammerat var oppe ved Holbæk sidste år...hvor der er mulighed for varme og kolde bade inde som ude og mulighed for at få massage...mener også at det ligger ned til Fjorden....skal prøve at finde ud af hvad det hedder...ved ikke om man kan overnatte og spisning osv

Men øh ... hvor i landet kommer I fra ?