Forfatter Emne: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam  (Læst 36152 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Julefrokost 2010 - Idéer, Planlægning, Snak og Spam
« Svar #60 Dato: Januar 28, 2011, 09:14:17 pm »
Nu har jeg lige snakket med Luske og planen er således.... :
Luske tager kontakt til Morgenhår(d) og spørger om de vil ligge lokaler til.... Ellers spørger han om Falkne er interesseret. :respekt:
HVIS IKKE - så skal I tage stilling til om det skal være hos Runnin Free eller hos Bæverne....
Vi går ud fra at datoen er den 19 Marts ( der var der flest stemmer) og at Per og Jeg står for mad , indkøb ect. ect. :lmao: :lmao:
Er der andre der vil hjælpe , skal I være så velkomne.... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Jeg har talt med Morgenhård og de vil umiddelbart godt afholde det (ifølge Iben)  hun vil lige lufte det for resten af klubben. De var glade for tanken, så kryds fingre for at det kan lade sig gøre. Der er MASSER af indendørs overnatning så det er ideelt. Så festen kan vare lige til den lyse morgen og man kan se hinandens grimme morgenansigter dagen derpå :D
Hørt!
Der er saftsuseme langt til Bjæverskov, især for at sove i telt i marts.... :shocked:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #61 Dato: Januar 28, 2011, 09:36:26 pm »
Perfekt! Hvem tager SVin med til brænder i kælderen? Det har jeg desværre stadig til gode efter et par besøg ved Morgenhår(d)  :lmao:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Torben C

• Søndagskører
  • **
« Svar #62 Dato: Januar 28, 2011, 10:09:35 pm »
Var lige inde og kigge på deres side og der står de holder vinterfest d. 19/3-2011.....Så der kan nok ikke holdes SV julefrokost der vil jeg tro.
Remus titan potter, led blink, anden nummerplade holder, pipercross filter og powercommander.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #63 Dato: Januar 29, 2011, 12:01:49 am »
Var lige inde og kigge på deres side og der står de holder vinterfest d. 19/3-2011.....Så der kan nok ikke holdes SV julefrokost der vil jeg tro.

Jo der arbejdes lige med en ide om at vi måske kan holde julefrokost først på dagen og så senere blir der åbnet op for mere fest.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #64 Dato: Januar 29, 2011, 09:47:47 am »

Jo der arbejdes lige med en ide om at vi måske kan holde julefrokost først på dagen og så senere blir der åbnet op for mere fest.
Lyder som en plan.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #65 Dato: Januar 31, 2011, 09:38:55 am »
Vi går ud fra at datoen er den 19 Marts ( der var der flest stemmer) og at Per og Jeg står for mad , indkøb ect. ect. :lmao: :lmao:

Det var pokkers ...hvem har stemt mig ind i festudvalget ?  hmmmmm......   :mrgreen:
Jeg hjælper gerne til i den udstrækning mine andre arrangementer tillader det - ringer til dig i denne uge SVeetie ....

Og jeg har booket 19 Marts i kalenderen nu..... glæder mig til at se jer uanset hvor det bliver   :D

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Benjii

• Roadracer
« Svar #66 Dato: Februar 01, 2011, 10:31:11 pm »
Hej Rødder og rødinder...

Morgenhård er friske på at lægge lokaler til  :D og ja vi har også selv et arrangement den dag - men vi skyder sgu bare tidspunktet for hvornår folk skal komme  :thumbsup:
eller også finder vi ud af i kan spise i det store lokale ved siden af klublokalet.... ingen problemmer der  :blink:

Vil bare gerne have en melding på hvormange i kommer og om i få leveret maden ude fra - eller i laver samskudsgilde - eller nogen skal lave mad - mest af hensyn til hvordan vi skal forholde os til det hele og gøre klar til jer.
 :D Glæder os til at se jer og håber vi få en fed fest.. tja vel egentlig en dobbelt fest.  :orkester:

Luske.. satser på du giver yderligere besked til mig.
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

bassemand

• Søndagskører
  • **
« Svar #67 Dato: Februar 23, 2011, 05:22:22 pm »
hey jeg vil høre om man er velkommen som nyt medlem, jeg kender ikke en eneste af jer
mvh thomas

bassemand

• Søndagskører
  • **
« Svar #68 Dato: Februar 23, 2011, 05:24:54 pm »
hey jeg vil høre om man er velkommen som nyt medlem, jeg kender ikke en eneste af jer
mvh thomas
lille indput jeg mener velkommen til julefrokost 2011

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #69 Dato: Februar 23, 2011, 05:42:59 pm »
mvh thomas
Selvfølgelig er du velkommen! Også til julefrokosten... :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #70 Dato: Februar 25, 2011, 01:37:38 am »
Nu prøver jeg at spørge igen. Sidst jeg spurgte blev mit indlæg slettet, før jeg fik svar  :whatever: Men hvornår er der sidste tilmeldingsfrist??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Larsen

• Plastikrocker
« Svar #71 Dato: Februar 25, 2011, 11:08:55 am »
Citér
Nu prøver jeg at spørge igen. Sidst jeg spurgte blev mit indlæg slettet, før jeg fik svar  :whatever: Men hvornår er der sidste tilmeldingsfrist??

Jeg har bedt kokken komme med en sidste frist for hvornår hun skal bestille de vare hun skal bruge til vores mad. Hvis der så ikke er kommet en deadline inden da, må det blive den dato der gælder.
Dialog er sidste udvej, når alle voldelige muligheder er udtømte, og det er de sjældent !!

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #72 Dato: Februar 25, 2011, 01:20:12 pm »

Du skal da bare med ! :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #73 Dato: Februar 25, 2011, 01:53:55 pm »
Der er altid plads til en SVea mer  :kiss:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SVeetie

• Plastikrocker
  • Blondine på deltid.........
« Svar #74 Dato: Februar 26, 2011, 12:48:04 am »

Sidste tilmelding er 10 Marts..........  :club:
BOW
SV650SK3