Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: blz efter November 30, 2010, 05:45:39 pmCitat fra: langemand efter November 30, 2010, 05:03:23 pmCitat fra: Big G efter November 29, 2010, 04:46:09 pmEr der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.det er jo langt ude på landet det er der noget om - stopper det offentligetransport i den sydlige del af køge?Ja og lige syd for Køge er Sjælland kun forlænget med giftedepoter......kom nu ind i kampen gutter Ja der er offentlig transport..omend ikke i samme udstrækning som i Kbh området... Som Luske siger ...det er nok en løsning på at vi evt skal på landet..
Citat fra: langemand efter November 30, 2010, 05:03:23 pmCitat fra: Big G efter November 29, 2010, 04:46:09 pmEr der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.det er jo langt ude på landet det er der noget om - stopper det offentligetransport i den sydlige del af køge?
Citat fra: Big G efter November 29, 2010, 04:46:09 pmEr der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.det er jo langt ude på landet
Er der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.
Citat fra: langemand efter November 30, 2010, 05:03:23 pmCitat fra: Big G efter November 29, 2010, 04:46:09 pmEr der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.det er jo langt ude på landet det har før kunne lade sig gøre med overnatning osv.. intet problem.
Jeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet
Citat fra: SVea efter December 01, 2010, 05:25:19 pmJeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet så må du jo se at få vækket Falkne og få lånt lokalerne
Citat fra: Luske efter November 30, 2010, 06:15:49 pmCitat fra: langemand efter November 30, 2010, 05:03:23 pmCitat fra: Big G efter November 29, 2010, 04:46:09 pmEr der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.det er jo langt ude på landet det har før kunne lade sig gøre med overnatning osv.. intet problem. Jeg stemmer stadig for, at det bliver holdt i københavnsområdet. Jeg kan nemlig bedst lide at komme hjem i min egen seng og sove og brække mig i mit eget toilet
Citat fra: Per efter November 30, 2010, 07:18:41 pmCitat fra: blz efter November 30, 2010, 05:45:39 pmCitat fra: langemand efter November 30, 2010, 05:03:23 pmCitat fra: Big G efter November 29, 2010, 04:46:09 pmEr der ikke noget med at B2 har en fest-lade? Dr er åbenbart ingen der får forhørt sig i klubberne.det er jo langt ude på landet det er der noget om - stopper det offentligetransport i den sydlige del af køge?Ja og lige syd for Køge er Sjælland kun forlænget med giftedepoter......kom nu ind i kampen gutter Ja der er offentlig transport..omend ikke i samme udstrækning som i Kbh området... Som Luske siger ...det er nok en løsning på at vi evt skal på landet.. Fede kommentarer Men jo vi har skam en lækker festlade.der er som skabt til den slags sammenkomster.Klubhuset er blevet isoleret, så der er basis for lun overnatning..MEN ! Hvis det er vinter, så er der altså også vinter i laden Det oplevede vi til sidste års vinterfest hvor det frøs 10 grader, og der var gang i vinden.Der blev selv B2 hin Frostglade godt afkølet, men ikke mere end at spritten i blodet holdt ham kørende Man kan så feste i klubhuset, men så er der lige overnatningen.....Men så skal der enten soves i laden, eller også på GevnøCastle, hvor stakkels SVea har så slemme minder fra
...Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...
Citat fra: Majse efter December 06, 2010, 12:49:09 pm...Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...Æhh, hvad ? Jeg har vist ikke ørlet til julefrokost. Ikke endnu i hvert fald. Hvis det var familiepizza'en der blev lagt foran indgangen for nogle år tilbage, så er det Nick der skal have æren for denne Det var i øvrigt samme år han blev lagt til at sove med et batteri på overlæben.
Citat fra: Nikolaj efter December 06, 2010, 02:10:49 pmCitat fra: Majse efter December 06, 2010, 12:49:09 pm...Og Nikolaj som havde en masse han skulle af med... HaHaHaHA...Æhh, hvad ? Jeg har vist ikke ørlet til julefrokost. Ikke endnu i hvert fald. Hvis det var familiepizza'en der blev lagt foran indgangen for nogle år tilbage, så er det Nick der skal have æren for denne Det var i øvrigt samme år han blev lagt til at sove med et batteri på overlæben.Der er da ingen der snakker om at ørle... Næææ søde Nik, du lå sgu og rå-fes hele natten min ven.. Og det synes vi andre var ganske sjovt.. Der blev ihvertfald grint... Der var meeeeeeeeeeeeeeget luft i den bette krop....