Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg kan godt, hvis vi fx holder den i morgen Måske kan jeg også, hvis vi holder den en anden dag Som altid, så foretrækker jeg, at det afholdes et sted enten i eller i nærheden af KBH, hvilket så kunne blive Falkne, Valby MC eller Morgenhård. Jeg tager sild med
Citat fra: SVea efter Oktober 15, 2010, 11:15:21 amJeg kan godt, hvis vi fx holder den i morgen Måske kan jeg også, hvis vi holder den en anden dag Som altid, så foretrækker jeg, at det afholdes et sted enten i eller i nærheden af KBH, hvilket så kunne blive Falkne, Valby MC eller Morgenhård. Jeg tager sild med jeg er enig med SVea, og kan alle de dage hun kan!
Citat fra: Big G efter Oktober 15, 2010, 11:16:56 amCitat fra: SVea efter Oktober 15, 2010, 11:15:21 amJeg kan godt, hvis vi fx holder den i morgen Måske kan jeg også, hvis vi holder den en anden dag Som altid, så foretrækker jeg, at det afholdes et sted enten i eller i nærheden af KBH, hvilket så kunne blive Falkne, Valby MC eller Morgenhård. Jeg tager sild med jeg er enig med SVea, og kan alle de dage hun kan!Den dag kan jeg også!!! Skurk, skriv SVea og Big G på!! Han tager Absint med!!
Citat fra: Big G efter Oktober 15, 2010, 11:16:56 amCitat fra: SVea efter Oktober 15, 2010, 11:15:21 amJeg kan godt, hvis vi fx holder den i morgen Måske kan jeg også, hvis vi holder den en anden dag Som altid, så foretrækker jeg, at det afholdes et sted enten i eller i nærheden af KBH, hvilket så kunne blive Falkne, Valby MC eller Morgenhård. Jeg tager sild med jeg er enig med SVea, og kan alle de dage hun kan! Han tager Absint med!!
Jeg er på, og tager leverpostej og kødets diamant med.
Roadpilot skal sgudda' lave mad....
Jeg tager sild med
uhh.. ja julefrokost .. jeg kunne godt tænke mig at det blev Valby igen, for jeg kan sgu ikke rigtig huske så meget af den sidste julefrokost - så det må have været godt
Citat fra: SVea efter Oktober 15, 2010, 11:15:21 amJeg tager sild med Se nu glæder jeg mig endnu mere til den fest.