Forfatter Emne: MC-tirsdag  (Læst 19179 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
MC-tirsdag
« Svar #45 Dato: September 14, 2005, 12:46:21 am »
Citat fra: Jannik

Hvor præcist var det Søren strøg af???

lidt før Gørløse
Citat fra: Jannik
(Jeg vil lige indskyde at jeg altså ikke førte an i dag Christian, så den skal ikke med i mit regnskab. :wink:  Intern!)

 :shock:  kunne jeg have påstået det :oops:  :oops:  :wink:
   

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
MC-tirsdag
« Svar #46 Dato: September 14, 2005, 12:53:36 am »
For lige at der ikke er nogle som skal ligge søvnløse , der er no hard fiiiilings fra min side, jeg bærer ikke nag i særlig lang tid :roll: ,
og til alle jer som åd de burgere som jeg skulle have haft.... så kan det være at I en morgen vågner op, med fødderne søbet ind i forgaffelolie og nej ikke et hestehoved i sengen men........:twisted:  :twisted: Muaahaaahaa

 :wink:
   

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
MC-tirsdag
« Svar #47 Dato: September 14, 2005, 07:48:08 am »
Citat fra: Jannik

Kanont Jesper at du valgte at dreje fra og trille hjemaf i sikker behold... 8) (og jo tak jeg fik Paw´s besked)


Valgte - Heheh :) - Lad mig indrømme at jeg ikke liiiiiige vidste hvor jeg var :) - Må sku finde noget navi til min 'nallert :)

Nå, men fandt da Frederikssundsvejen og trillede hjemaf ;)

...................................

Jeg står en DEL på ski (helst 2-4uger/året) og er altid med på "Turboholdet".. - Jeg ved selv hvor trist det er at skulle stå og vente på den sidste der kommer snigende ned af bjerget i den bedste dansker-plov..

Vi plejer at dele os op og så mødes nede for enden af pisten.
Jeg ved godt at det ikke er helt så nemt på MC, men som der foreslås
ville det nok være en god idé at dele sig op i små grupper på 5mand
og så aftale at man mødes "et-eller-andet-sted"..
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
MC-tirsdag
« Svar #48 Dato: September 14, 2005, 08:57:49 am »
Citat fra: Jesper Jensen
Jeg tror mest at jeg er med på en Langelinietur og guffe is resten af denne sæson (SVea skylder mig én - er noteret)..

Jeg foreslår at i alle gør som Jesper og daffer på Linien resten af sæsonen....

Jeg synes det er lidt surt at læse, at det igen er gået galt med jeres tur, for det er jo ikke første gang. Måske burde i lave et opslag eller en bekendtgørelse for hvordan kørslen foregår på turene, finde ud af hvad i gør hvis en mangler (lave en telefonkæde  :lol:  ) og sådan.... Er glad for at min Fætter K besluttede at daffe hjem i stedet, for havde der sket ham noget, havde jeg ikke svaret for konsekvenserne  :evil:  :evil:

Jeg ved godt det er lidt sent at lave et opslag for kørsel på tur nu hvor sæsonen lakker mod enden, men alligevel. Der kommer jo nye folk til hele tiden... Og en tråd kan let blive overset og forældet... Men det styrer i selv, jeg synes bare det er trist for jer, at alle ikke fik en super oplevelse ud af det i går....

Er glad for der ikke skete dig noget Søren, og håber alligevel at se dig inden sæsonen slutter!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bongers

  • Gæst
MC-tirsdag
« Svar #49 Dato: September 14, 2005, 09:30:19 am »
Citat fra: Jesper Jensen

 - Mig afsted i fuld firspring (så meget som jeg nu engang tør..) - Haler ind på tingen og finder ud af det er knallert :(


:?  :?  :? - lyder lidt som om det tog timer at indhente den knallert - trods fuldt firspring  :shock:  :shock:  :shock:

PS: Jeg skal se, det der fuldt firsspring  :?  :? tror at firespring stammer fra heste/atletik, som en form for hurtigløb.... men firsspring - det er  :?:  :?:  :?:

Sørg for at holde kontakt bagud – ellers må vi sørge for at hjemmeværnet stiller sig ud og styrer trafik…

(ville havde skrevet at HJV kunne gøre hvad de er bedst til – men så ville jeg nok få Chr og Majse på nakken  :(  :( )

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
MC-tirsdag
« Svar #50 Dato: September 14, 2005, 09:38:49 am »
Citat fra: Bongers


(ville havde skrevet at HJV kunne gøre hvad de er bedst til – men så ville jeg nok få Chr og Majse på nakken  :(  :( )


mig får du ikke på nakken:D  :D  men hvordan vil du få den kaffedrikkende gullasch spisende flok søndags-Ramboer til at styre noget som helst udover p-pladsen ved Ullerup kræmmermarked  :roll:  :roll:  :roll:







arh pis nu gjorde jeg det igen....... :oops:
   

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
MC-tirsdag
« Svar #51 Dato: September 14, 2005, 09:42:58 am »
Citat fra: Bongers
PS: Jeg skal se, det der fuldt firsspring  :?  :? tror at firespring stammer fra heste/atletik, som en form for hurtigløb.... men firsspring - det er  :?:  :?:  :?:


Ordkløver ;) - Du skal huske at sove om natten - du snakker sort..!  :lol:
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
MC-tirsdag
« Svar #52 Dato: September 14, 2005, 10:46:06 am »
Citat fra: SVea
Jeg foreslår at i alle gør som Jesper og daffer på Linien resten af sæsonen....
Næe du jeg har min mc for at køre ture, og det bliver jeg ved med. :wink: Det er for dyrt et transpormidel bare for at få en kop kaffe om tirsdagen...
Citat fra: SVea

Jeg synes det er lidt surt at læse, at det igen er gået galt med jeres tur, for det er jo ikke første gang. Måske burde i lave et opslag eller en bekendtgørelse for hvordan kørslen foregår på turene
Der er i mine øjne ikke noget galt med kørslen på turene, for der er som bekendt kun en der bestemmer hvor hurtigt man vil køre. Kan man ikke styre sig og presser sig selv til at køre galt, har intet at gøre med resten af flokken.

Problemet syntes jeg er at når vi kører fra Buddinge, har man ikke nogen mulighed for som den foreste, at holde styr på hvor mange vi er da afstanden bagud til den sidste bliver for stor.
Jeg syntes vi i fremtiden skal holde ind på under vejs fra Buddinge og til Bagsværd og aftale hvem der holder styr på de bagved kørende 5 stykker, og giver tegn frem til den næste "gruppeleder" at alle er med, og således fremaf. :idea:
Søren styrede selv sin mc og uheldigvis blev for overmodig. Det kommer til at ske for os alle på et tidspunkt, nogle bare før end andre men det kan ikke skyldes gruppens kørsel, men højrehånden på den enkelte pilot.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
MC-tirsdag
« Svar #53 Dato: September 14, 2005, 10:48:40 am »
Citat fra: Christian(%&##€£$@@**
Citat fra: Bongers


(ville havde skrevet at HJV kunne gøre hvad de er bedst til – men så ville jeg nok få Chr og Majse på nakken  :(  :( )


mig får du ikke på nakken:D  :D  men hvordan vil du få den kaffedrikkende gullasch spisende flok søndags-Ramboer til at styre noget som helst udover p-pladsen ved Ullerup kræmmermarked  :roll:  :roll:  :roll:








arh pis nu gjorde jeg det igen....... :oops:


Du har vist lige noget og forklare der..."kaffedrikkende gullasch spisende flok søndags-Ramboer " Jeg er helt bestemt ikke een af dem - Skam dig søde.

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
MC-tirsdag
« Svar #54 Dato: September 14, 2005, 10:52:44 am »
Så vidt jeg husker er der tidligere nævnt en løsning:

Nemlig at hver enkelt holder øje med ham umiddelbart bagved.
Så hvis bagerste mand sakker bagud, så sætter ham foran farten ned så han kan se ham i spejlene, og det samme gør ham foran og så fremdeles.

På den måde får man en ubrudt kæde af folk der har styr på "bagmanden"
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
MC-tirsdag
« Svar #55 Dato: September 14, 2005, 10:55:50 am »
Nu er det ikke lige vej visning eller P-anvisning jeg går mest op i... Men hvis nu hjv. ikke var der til at styre ved forskellige arrangementer.. ville det så ikke ende i bilkaos... ???

Men bongers min lille ven... du kan vente dig.. !!!! min feltspade kan grave dybt.... !!!! :twisted:  :twisted:  :twisted:  :lol:  :lol:

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
MC-tirsdag
« Svar #56 Dato: September 14, 2005, 10:56:05 am »
Mener også at det er op til den enkelte at styre sin egen højrehånd. Men vi kunne godt lave nogle opsamlinger i nogen af byerne. Og så måske afsløre hvor vi skal ende henne... hvis det vides på forhånd.  :wink:

Godt at høre, at du ikke kom noget til Søren, men surt med cyklen.

Var nu godt at få kørt lidt i går, så tak for køreturen alle sammen. :D
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

Bongers

  • Gæst
MC-tirsdag
« Svar #57 Dato: September 14, 2005, 10:59:39 am »
Citat fra: runes-mc.dk
Så vidt jeg husker er der tidligere nævnt en løsning:

Nemlig at hver enkelt holder øje med ham umiddelbart bagved.
Så hvis bagerste mand sakker bagud, så sætter ham foran farten ned så han kan se ham i spejlene, og det samme gør ham foran og så fremdeles.

På den måde får man en ubrudt kæde af folk der har styr på "bagmanden"


Det hedder at holde kontakt bagud - det er meget enkelt  :wink:  :wink: og der er mange der bruger det.. lige fra Frømandskorpset til myter der går i flok - og fælles for dem er også, hvis man fjerner der bagerste mand/myre, går de andre tilbage og leder  :wink:  :wink:  :wink: Så ved man - at man ikke bliver efter ladt (og ingen efterlader en såret.. er han død må man selv vælge  :cry:  :cry: )

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
MC-tirsdag
« Svar #58 Dato: September 14, 2005, 11:00:16 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: Jesper Jensen
Jeg tror mest at jeg er med på en Langelinietur og guffe is resten af denne sæson (SVea skylder mig én - er noteret)..

Jeg foreslår at i alle gør som Jesper og daffer på Linien resten af sæsonen....

Jeg synes det er lidt surt at læse, at det igen er gået galt med jeres tur, for det er jo ikke første gang. Måske burde i lave et opslag eller en bekendtgørelse for hvordan kørslen foregår på turene, finde ud af hvad i gør hvis en mangler (lave en telefonkæde  :lol:  ) og sådan.... Er glad for at min Fætter K besluttede at daffe hjem i stedet, for havde der sket ham noget, havde jeg ikke svaret for konsekvenserne  :evil:  :evil:

Jeg ved godt det er lidt sent at lave et opslag for kørsel på tur nu hvor sæsonen lakker mod enden, men alligevel. Der kommer jo nye folk til hele tiden... Og en tråd kan let blive overset og forældet... Men det styrer i selv, jeg synes bare det er trist for jer, at alle ikke fik en super oplevelse ud af det i går....

Er glad for der ikke skete dig noget Søren, og håber alligevel at se dig inden sæsonen slutter!!!


Hmm.... :idea:  Er der ikke noget med at det sagtens kan gå galt på vej ud til langelinie.... :?:  Kunne ik' la' væ'r :wink:
Man kan jo også få kaffen galt i halsen :lol:

Mener som flere af de andre, at det er op til den enkelte at kunne begrænse sig og ikke køre over evne, der er ikke nogen der peger fingre fordi man ikke følger trop.
Tror derfor også det er en god ide vi finder ud af hvordan vi følges fremover, for selvfølgelig skal vi da ud og køre sammen... 8)
SV1000SK4

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
MC-tirsdag
« Svar #59 Dato: September 14, 2005, 11:05:44 am »
Citat fra: Bongers
Citat fra: runes-mc.dk
Så vidt jeg husker er der tidligere nævnt en løsning:

Nemlig at hver enkelt holder øje med ham umiddelbart bagved.
Så hvis bagerste mand sakker bagud, så sætter ham foran farten ned så han kan se ham i spejlene, og det samme gør ham foran og så fremdeles.

På den måde får man en ubrudt kæde af folk der har styr på "bagmanden"


Det hedder at holde kontakt bagud - det er meget enkelt  :wink:  :wink: og der er mange der bruger det.. lige fra Frømandskorpset til myter der går i flok - og fælles for dem er også, hvis man fjerner der bagerste mand/myre, går de andre tilbage og leder  :wink:  :wink:  :wink: Så ved man - at man ikke bliver efter ladt (og ingen efterlader en såret.. er han død må man selv vælge  :cry:  :cry: )


Ok, søde bongers... Nu har du reddet den i land.. Jeg giver dig fuldstændig ret her...Kanont...