Forfatter Emne: Slå en rekord  (Læst 11161 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anita

• Plastikrocker
Slå en rekord
« Svar #15 Dato: September 13, 2005, 06:06:07 pm »
Citat fra: Diana
Jeg hepper på dig - den klarer du snilt  :D

........ Det samme her, god tur Majse og giv os en god beskrivelse af turen bagefter  :wink:
SV1000S K4

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Slå en rekord
« Svar #16 Dato: September 13, 2005, 09:56:44 pm »
Her kan I se min rute jeg skal gå...

Knus
Majse

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Slå en rekord
« Svar #17 Dato: September 13, 2005, 10:37:35 pm »
For h...... M2, det ligner jo en mc tur det der!  :roll:

Men hey Karrebæk(sminde), det var jo der ALEX og jeg havnede efter en fælles tur forbi Jer, mægtigt sted i godt vejr  :P 8)

Dig fik vi jo aldrig hilst på, du lod bare Mool stå med det hele den stakkel :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Slå en rekord
« Svar #18 Dato: September 14, 2005, 09:57:22 am »
Skulle nogen få den vilde lyst og kører en MC tur sydpå, så går jeg fra Fensmark kl. 7.00 og havner i Karrebæk(sminde) omkring midnat. , Så print ruten ud og I vil finde mig, og går det helt galt at Kort ikke lige er jeres stærke side og I skal have hjælp af en korthaj,  :lol:  :lol: , så er mit mobil flg. 22 38 33 49

Jeg tigger absolut ikke om selskab i få sekunder :lol:  :lol:  :lol: .. men det ville skam heller ikke være dårligt at se lidt SV'ere eller en BUZ med en backseat sild på,    :D  :D  :D

Kan I nu hygge jer rigtig godt..

Knus
Majse

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Slå en rekord
« Svar #19 Dato: September 14, 2005, 10:14:52 am »
Hvad blev det egentlig til Majse??? Fandt du ud af hvem du skulle henvende dig til ang. det rekord halløj eller går du bare turen alligevel, for "sjov" skyld???

Tror bare jeg nøjes med at sende dig en tanke i stedet for at stå i vejkanten med flag og pompom´er....
Husk at fortælle alle os andre hvordan det gik...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Slå en rekord
« Svar #20 Dato: September 14, 2005, 10:31:23 am »
Citat fra: SVea
Hvad blev det egentlig til Majse??? Fandt du ud af hvem du skulle henvende dig til ang. det rekord halløj eller går du bare turen alligevel, for "sjov" skyld???

Tror bare jeg nøjes med at sende dig en tanke i stedet for at stå i vejkanten med flag og pompom´er....

Turen i weekenden, er så vidt jeg kan læse mig frem til, kun "for sjov", den anden tur var på 108km..

Jeg synes fandme at det er friskt!!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Slå en rekord
« Svar #21 Dato: September 14, 2005, 10:35:23 am »
De 80 km. på lørdag startede som en øvelse for mig.. Så jeg kunne se hvorlang tid jeg var om at gå det, så jeg bedre kunne vurdere med hensyn til Langeland rundt.. Men så på grund af den store kampagne der kører i øjeblikket, så blev jeg spurgt om jeg ville være med der.. så jeg går de 80 km på under 18 timer. og så ryger jeg i avisen, internettet... osv....  " hvorfor er jeg i hjemmeværnet og hvad giver det mig " osv..  Så jeg slår 2 fluer med et smæk.. jeg gør det for mig selv og nu kommer jeg også lidt fremad.. Så jeg SKAL gennemfører det nu... smil...

Helt fint jeg ingen pompomer får selv om jeg er en anelse skuffet nu  :lol:  :lol:

Ses Sveapigen

Majse

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Slå en rekord
« Svar #22 Dato: September 14, 2005, 02:38:46 pm »
Citat fra: Jesper Jensen

Turen i weekenden, er så vidt jeg kan læse mig frem til, kun "for sjov", den anden tur var på 108km..

Jeg synes fandme at det er friskt!!

Det er jeg rigtig glad for at høre.. mange har snart sagt jeg ikke er helt rask, så jeg overvejede om Svea ville pleje mig..   :lol:  :lol:  :lol:

Jesper, tillykke med cyklen.. jeg ved den kører godt.. har prøvet den..  :lol:

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Slå en rekord
« Svar #23 Dato: September 14, 2005, 02:58:40 pm »
Citat fra: Majse
Det er jeg rigtig glad for at høre.. mange har snart sagt jeg ikke er helt rask, så jeg overvejede om Svea ville pleje mig..   :lol:  :lol:  :lol:

Til hver en tid Majse....!!!!! Mindes også at folk har nævnt om mig, at jeg ikke er helt rask...  :roll:  :roll:  :roll:  

Synes vi piger skulle holde lidt sammen, og ligge en snedig plan for hævn eksempelvis til julefrokost.... Vi fik jo aldrig taget de dirty pics af drengene som vi havde pønset på nede hos jer Majse  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Synes det er stort denne her gåtur du har gang i... Vi vil både se billeder og hører røverhistorierne når du vender hjem.....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Slå en rekord
« Svar #24 Dato: September 14, 2005, 03:15:52 pm »
Citat fra: Majse

Til hver en tid Majse....!!!!! Mindes også at folk har nævnt om mig, at jeg ikke er helt rask...  :roll:  :roll:  :roll:  

Synes vi piger skulle holde lidt sammen, og ligge en snedig plan for hævn eksempelvis til julefrokost.... Vi fik jo aldrig taget de dirty pics af drengene som vi havde pønset på nede hos jer Majse  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Synes det er stort denne her gåtur du har gang i... Vi vil både se billeder og hører røverhistorierne når du vender hjem.....

Den er fjong...  med hensyn til en snedig plan... Hvad tid skal vi mødes for at planlægge.... :lol:  :lol:  så kan de lærer det de gutter !!!  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Jesper Jensen

• Sandt SVin
Slå en rekord
« Svar #25 Dato: September 14, 2005, 03:55:47 pm »
Vi fik jo aldrig taget de dirty pics til drengene som vi havde pønset på nede hos jer Majse  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Hov, jeg har jo et lækkert kamera - står naturligvis til rådighed...!  :lol:  :lol:  :lol:
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Slå en rekord
« Svar #26 Dato: September 14, 2005, 06:23:21 pm »
:lol:  :lol:  :lol:  God humor Jesper... :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
Slå en rekord
« Svar #27 Dato: September 14, 2005, 06:46:58 pm »
Vi fik jo aldrig taget de dirty pics til drengene som vi havde pønset på nede hos jer Majse  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Hov, jeg har jo et lækkert kamera - står naturligvis til rådighed...!  :lol:  :lol:  :lol:

Nu er jeg jo heldigvis også god til at håndtere et kamera, så kære Jesper, du slipper skam ikke for selv at stå model.. smil...  :lol:

Bongers

• Gæst
Slå en rekord
« Svar #28 Dato: September 14, 2005, 06:52:10 pm »

Så Jesper kan godt li at tage billeder af stive mænd - hvis i forstår sådan en lille frækkert !!!!!

Jesper Jensen

• Sandt SVin
Slå en rekord
« Svar #29 Dato: September 15, 2005, 09:32:52 am »
Citat fra: Bongers

Så Jesper kan godt li at tage billeder af stive mænd - hvis i forstår sådan en lille frækkert !!!!!

Hmm - pis'os :)
- Jesper Jensen -
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)