Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Skidt men kender et ok sted, hvor du kan Piot Power
Vi skyder skylden på Bill - han sælger de biler som kører og smider skruer. Deeet Gaaas, Bill.
Citat fra: CaponeVi skyder skylden på Bill - han sælger de biler som kører og smider skruer. Deeet Gaaas, Bill.Hvorfor skal det altid gå ud over mig??? Jeg sender sgu en klage tilden italianske mafia, så kan du vente dig Capone
Citat fra: BillCitat fra: CaponeVi skyder skylden på Bill - han sælger de biler som kører og smider skruer. Deeet Gaaas, Bill.Hvorfor skal det altid gå ud over mig??? Jeg sender sgu en klage tilden italianske mafia, så kan du vente dig Capone Du siger bare til hvis du skal bruge adressen.
Citat fra: CaponeCitat fra: BillCitat fra: CaponeVi skyder skylden på Bill - han sælger de biler som kører og smider skruer. Deeet Gaaas, Bill.Hvorfor skal det altid gå ud over mig??? Jeg sender sgu en klage tilden italianske mafia, så kan du vente dig Capone Du siger bare til hvis du skal bruge adressen. Bare vent i morgen ligger der et hestehoved i fodenden af din seng, så kan vi se hvor meget du så griner
Øhhh Olfert, kan du låne mig en hund til den første?Eller er du flad