Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jep! Fuld tank, og hvis man er tilstrækkelig velhavende smider man benzinen i fjorden til foråret - sådan noget kan godt blive for gammel.
Og er der ikke nogle der kan fortælle om hvordan man ellers opbevarer mc, kan man lade batteriet være på og feks. bare starte den 1 gang om md eller hvad??
Citat fra: nygJep! Fuld tank, og hvis man er tilstrækkelig velhavende smider man benzinen i fjorden til foråret - sådan noget kan godt blive for gammel. STOP STOP STOP Man må ikke hælde benzin i fjorden, det er synd for fiskene – de bliver misdannet, og stofferne optages i fødekæden, hvor vores børn, er sidste føde led – og de ende som misfostre Og i øvrigt ulovligt ifølge politivedtægten, og naturplejeloven.
Det er også meget bedre at hælde det i en stor spand og så kyle et af forsvarets kanonslag i spanden. DO NOT TRY THIS AT HOME KIDS, I'M A TRAINED PROFESSIONALVil bestemt ikke udelukke at ovenstående kan opfattes som en overtrædelse af politivedtægten.
Citat fra: CaponeDet er også meget bedre at hælde det i en stor spand og så kyle et af forsvarets kanonslag i spanden. DO NOT TRY THIS AT HOME KIDS, I'M A TRAINED PROFESSIONALVil bestemt ikke udelukke at ovenstående kan opfattes som en overtrædelse af politivedtægten. Det bliver jeg nok også nød til at advare imod Tror der vil ske noget men ved ikke lige hvad, hvis man kommer sådan en bordbombe ned i en spand med benzin
Citat fra: BongersCitat fra: CaponeDet er også meget bedre at hælde det i en stor spand og så kyle et af forsvarets kanonslag i spanden. DO NOT TRY THIS AT HOME KIDS, I'M A TRAINED PROFESSIONALVil bestemt ikke udelukke at ovenstående kan opfattes som en overtrædelse af politivedtægten. Det bliver jeg nok også nød til at advare imod Tror der vil ske noget men ved ikke lige hvad, hvis man kommer sådan en bordbombe ned i en spand med benzin Oplagt julefrokst forsøg!!! Hvem lægger hus til???
Det bliver jeg nok også nød til at advare imod Tror der vil ske noget men ved ikke lige hvad, hvis man kommer sådan en bordbombe ned i en spand med benzin
Nå gutter, jeg har jo sådan en Ginge med 3,5hk B+S motor.