Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
For mit vedkommende er de 2k jeg smed efter affjedring klart den forbedring! Ingen tvivl om det.Men en gas rulle fra en R6 er også fin og utrolig billig.
Citat fra: Brix efter September 29, 2010, 11:14:41 amFor mit vedkommende er de 2k jeg smed efter affjedring klart den forbedring! Ingen tvivl om det.Men en gas rulle fra en R6 er også fin og utrolig billig.Hvor langt kommer man for 2000?
Hyperpro fjedre og olie foran for 1300 og en zx10r dæmper bag på for en plovmand. Man kan godt gøre mere ved fronten, men jeg er fint tilfreds indtil videre.
CitérHyperpro fjedre og olie foran for 1300 og en zx10r dæmper bag på for en plovmand. Man kan godt gøre mere ved fronten, men jeg er fint tilfreds indtil videre.Lyder da ellers fornuftigt.. troede det var meget værre!Forresten, når man piller spoileren/passagerhåndtaget af, så mangler der jo en "bro" til at holde sædet på plads? Følger sådan noget med til et ego-sæde, eller hvordan og hvorledes?
Sådan en Gasrulle, hvad gør den bedere end den der sidder på fra start af? Nogen der passer på en SV1000N ?
Er ikke helt skarp i Engelsk En der kan forklare mig på dansk Skal man costume lave den? Eller er det plug and play
Det vil sige at det er plug and play på min SV1000N? Synes ikke rigtig det står på hjemmesiden