Forfatter Emne: MotoGP: Aragon Grand Prix, TV3 Puls søndag 19/9-2010, kl. 10:45-15:15  (Læst 2749 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Den 13. VM-afdeling, A-Style de Aragón. Grand Prixet køres på Motorland Aragon nær Alcañiz i det nordøstlige Spanien.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

SA

• Roadracer
Sv: MotoGP: Aragon Grand Prix, TV3 Puls søndag 19/9-2010, kl. 10:45-15:15
« Svar #1 Dato: September 19, 2010, 11:35:57 pm »
Fedt at se Stoner og Hayden med fart i cyklerne igen - og jeg er ikke nødvendigvis Ducati-fan! Men hvad er der lige sket med Anders Rasmussen? Han har da altid været et fornøjeligt indslag som kommentator. Sjove bemærkninger og masser af viden. Ok, Robbin Harms' viden kan man selvfølgelig ikke sætte fingre på, men jeg gider personligt ikke høre på en kommentator, der har travlt med at fortælle, hvor mange af kørerne i feltet han enten har eller ville kunne køre fra......! :hand:

(Er det bare mig, der er blevet en gammel, sur intolerant fjernsynskigger?)

Søren

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: September 19, 2010, 11:43:34 pm »
Fedt at se Stoner og Hayden med fart i cyklerne igen - og jeg er ikke nødvendigvis Ducati-fan! Men hvad er der lige sket med Anders Rasmussen? Han har da altid været et fornøjeligt indslag som kommentator. Sjove bemærkninger og masser af viden. Ok, Robbin Harms' viden kan man selvfølgelig ikke sætte fingre på, men jeg gider personligt ikke høre på en kommentator, der har travlt med at fortælle, hvor mange af kørerne i feltet han enten har eller ville kunne køre fra......! :hand:

(Er det bare mig, der er blevet en gammel, sur intolerant fjernsynskigger?)

Søren

Anders er blevet fyret fra TV3.
Han troede vist at man kan skrive hvad man vil på sin lukkede facebook-profils forside, inkl hvad man synes om hvorledes tv-dækningen på TV3 er af motogp.
Han blev klogere
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

SA

• Roadracer
« Svar #3 Dato: September 19, 2010, 11:48:31 pm »
Har han skidt i nællerne? Hvad har han da skrevet?

SA

• Roadracer
« Svar #4 Dato: September 19, 2010, 11:55:23 pm »
Her er hvad Anders selv har skrevet om det i moto GP gruppen på facebook.

"Kan meddele, at jeg telefonisk er blevet opsagt af programredaktøren, da jeg kraftigt har kritiseret TV3 Puls' håndtering af MotoGP-udsendelserne. Jeg takker for I seeres gode tilbagemeldinger her på FB og under udsendelserne. Mvh. Anders"

"Nok min egen skyld: På min personlige (kun for mine venner) facebookprofil, har jeg haft en MotoGP-dialog med min gamle racerven (gennem ca. 20 år) Rolf Kåre Valderhaug fra Norge. Han er nu tilfældigvis programchef på Eurosport, Norge. På e...t tidspunkt i vores 'snak', skriver jeg følgende: "Ja! Håber, at du, Rolf, vil kæmpe på Eurosports vegne, så MotoGP kommer tilbage i de rette hænder :-)"
Det ligger til grund for min opsigelse - illoyalitet.
Hvordan det er kommet TV3 i hænde, ved jeg ikke. Men jeg skriver, hvad jeg synes, når det gælder min egen FB-profil. Skulle det udbasuneres, så havde jeg skrevet et læserbrev til en avis.
Blot for orientering, så i kan se årsagen fra TV3's side. Og sandheden er som bekendt ilde hørt. Tak for jeres ord og støtte! Mvh. Anders :-)"

Jeg vil altså savne ham som kommentator!

Søren
« Senest Redigeret: September 19, 2010, 11:57:10 pm af SA »

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #5 Dato: September 20, 2010, 09:44:39 am »

Det er det samme med Kiesa der kommenterer Formel-1, og har kørt fra dem alle sammen i de unge gokart dage.  :hand:
Ham får vi vist også snart glæde af som MotoGP-kommentator  :lipsrsealed:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SA

• Roadracer
« Svar #6 Dato: September 20, 2010, 10:52:00 am »

Det er det samme med Kiesa der kommenterer Formel-1, og har kørt fra dem alle sammen i de unge gokart dage.  :hand:
Ham får vi vist også snart glæde af som MotoGP-kommentator  :lipsrsealed:

He he, igår efter løbet blev det annonceret, at det bliver Kiesa, der skal kommentere fra Japan om 2 uger. Så for ligesom at dokumentere hans viden på feltet, fortalte de, at han skam har en R1'er.....    Ok, så er der jo ikke noget at komme efter DÉR! :whipped:

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: September 20, 2010, 11:24:12 am »
He he, igår efter løbet blev det annonceret, at det bliver Kiesa, der skal kommentere fra Japan om 2 uger. Så for ligesom at dokumentere hans viden på feltet, fortalte de, at han skam har en R1'er.....    Ok, så er der jo ikke noget at komme efter DÉR! :whipped:
AAARRHH for helvede, det bliver ligesom Borre i F1  :shock: Bortset fra at man nogle gange lå flad af grin over Borre's udtalelser, så han overhovedet løbene  :?:  :lmao: :lmao:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

SA

• Roadracer
« Svar #8 Dato: September 20, 2010, 12:15:40 pm »

AAARRHH for helvede, det bliver ligesom Borre i F1  :shock: Bortset fra at man nogle gange lå flad af grin over Borre's udtalelser, så han overhovedet løbene  :?:  :lmao: :lmao:

Claus Borre er en 80'er klassiker! Jeg glemmer ikke en gang, hvor han himlede op om, at der var ild i vognen, hvorefter han lídt senere nok måtte medgive, at det vist bare var lidt dækrøg fra et låst forhjul...    :lmao:

Og så blev der faktisk lavet bagrude-streamers med ordlyden. "Claus Borre ud af F1!"     Se dèt er sgu da god 80'er-humor!  :afro:

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #9 Dato: September 20, 2010, 01:22:37 pm »

Claus Borre er en 80'er klassiker! Jeg glemmer ikke en gang, hvor han himlede op om, at der var ild i vognen, hvorefter han lídt senere nok måtte medgive, at det vist bare var lidt dækrøg fra et låst forhjul...    :lmao:

Og så blev der faktisk lavet bagrude-streamers med ordlyden. "Claus Borre ud af F1!"     Se dèt er sgu da god 80'er-humor!  :afro:

Jeg har to af dem liggende derhjemme. De skal sidde øverst på kåben hvis jeg en dag får en baneracer  :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SA

• Roadracer
« Svar #10 Dato: September 20, 2010, 03:56:14 pm »

Jeg har to af dem liggende derhjemme. De skal sidde øverst på kåben hvis jeg en dag får en baneracer  :mrgreen:

:lmao: :lmao: :lmao:         Klasse! :thumbsup:

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #11 Dato: September 20, 2010, 09:42:30 pm »

Skynd dig at slå til, der kan ikke være langt op til mindsteprisen  :innocent: :
http://cgi.ebay.de/Triumph-Daytona-675-Rennmaschine-/300470490751?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item45f56fd67f

Måske lidt mere realistisk pris (i hvert fald for mig  :brok: ):
http://cgi.ebay.de/Piaggio-NRG-Aerox-Heck-Tuning-Rennroller-Costum-/170542518131?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item27b5204f73
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.