Forfatter Emne: Køb af Sv'er 650  (Læst 4362 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Køb af Sv'er 650
« Svar #30 Dato: September 23, 2010, 09:33:49 pm »
og forsikringen bliver nød til at blive if-suzuki, alt andet er nok for dyrt

Hvis du skal på bane - eksempelvis Mestersvinger på Knutstorp så dækker IF ikke ! De dækker kun i DK !
Jeg har bøvlet med dem så længe at jeg til sidst skiftede til Trekroner ... der er rimelige i pris ... jeg lavede en ekstra forsikring...
og så er jeg ikke en af de helt unge modeller ...kun af sind  :wink:

Men det er et forsøg værd med Trekroner - du kan få navn+tlf til min kontakt (som jeg fik af Jesper tidligere)

Bare sig til...og tillykke inden længe med Grislingen V2 styrer

Mvh Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Sperik

• Sandt SVin
  • Leistung ist alles !
« Svar #31 Dato: September 23, 2010, 11:46:01 pm »
Per, Trekroner er et af de bedre selskaber, men ikke for en ung fløs som Hvepsen - det er et selskab for gamle røvhuller, som ER blevet klog af skade...
Og ja, jeg har osse været en meget tilfreds kunde dér, men blev muggen over at de lukkede min lokalafd. for nogle år siden.
Så skiftede jeg (igen), og i øjeblikket er mine forsikringer delt ud til højre og venstre - det sparer mig penge, og jeg kan indimellem spille dem en smule ud mod hinanden  :innocent:
IF er et godt valg mht. Suzuki; min SV er osse dér.
Jeg kender heldigvis ikke til deres håndtering af skader endnu ;-)

Det dér med at få samlerabat hos eet selskab, kan hurtigt vise sig at blive dyrere i den sidste ende, så shop bare løs  :wink:
Ofte kan man handle med de forskellige assurandører (bedst sidst på måneden, da de har nogle KPI-tal, som skal nåes), og sig fra starten til ham/hende, at de får KUN de forsikringer som de er billigere med, end der hvor du er nu.
Jeg er forsikret i 5 selskaber for tiden...
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #32 Dato: September 24, 2010, 07:50:29 am »
ja tror også at if er det der bedst kan betale sig for mig, jeg bor desværre i den knap så pæne ende af hundige så må derfor desværre have kasko, latterligt folk ikke kan holde fingrene fra sig selv :(
SV 650 K9

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #33 Dato: September 24, 2010, 08:08:47 am »
ja tror også at if er det der bedst kan betale sig for mig, jeg bor desværre i den knap så pæne ende af hundige så må derfor desværre have kasko, latterligt folk ikke kan holde fingrene fra sig selv :(
sagde du ASKERØD
må jeg foreslå at du melder dig ind i tåstrup skytteforening (efter et par år kan du få din magnum med hjem, så er alarmen på plads). håber du har et rum hvor den kan holde. 
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #34 Dato: September 24, 2010, 09:12:14 am »
lige op af askerød :( har et lille cykelskur der er lås på.. så håber ikke de finder ud af den holder der, ellers er jeg klar til at flyte til et lidt pænere kvarter for at kunne have ting i fred..

Men det med skytteforeningen kunne helt klart overvejes
« Senest Redigeret: September 24, 2010, 09:15:11 am af Hvepsen »
SV 650 K9