Forfatter Emne: Kom nu igang med tilmelding til affjedringsdagen på Lørdag !!!! Hvem kommer ?  (Læst 2985 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=14949.0

Meld dig til her ..... tænk at vi får nogle proffer ud .... det skal sgu bakkes op ... :thumbsup: :respekt:

:D
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
der er ikke meget jeg hellere ville, men ligger efter discus prolaps operation så min sæson er vist forbi. Kan højst blive til "kører i stald" turen om 6 uger i år :twisted:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
der er ikke meget jeg hellere ville, men ligger efter discus prolaps operation så min sæson er vist forbi. Kan højst blive til "kører i stald" turen om 6 uger i år :twisted:
Hvis en venlig sjæl tager et godt videokamera med, så kan du efterfølgende få informationen medens du ligger og aflaster ryggen.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

bambam

• Scooterfjæs
  • *
Øv er blevet møgforkølet :brok: Det er ellers et super initiativ. Håber der er en der bagefter vil dele ud af guldkornene
Tro kan flytte dværge.
Men det kan et los i skridtet også

TOB

• Sandt SVin
Øv er blevet møgforkølet :brok: Det er ellers et super initiativ. Håber der er en der bagefter vil dele ud af guldkornene
No, no, noooo... bor man i Hvalsø så er en forkølelse ingen undskyldning :whatever: :club: :blink:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

bambam

• Scooterfjæs
  • *
Unskyld TOB jeg ved det godt :orkester: men jeg er blevet ramt af den næsten dødelige mandeinfluenza :dead: :puke: regnede ikke med i andre ville smittes?
Men håber i alle havde en super lærerig dag og vil dele ud af jeres nyerhvervede viden
Tro kan flytte dværge.

amagerdk

• Sandt SVin
    • www.amagerdemons.dk
øv det opdagede jeg lige for sent det her :(

TOB

• Sandt SVin
... men jeg er blevet ramt af den næsten dødelige mandeinfluenza :dead: :puke:
:lmao: :lmao: :lmao: God bedring!

PS: Skønt med en SVrider i nabolaget. Lad os rulle en tur sammen når du er på højkant igen og før sæsonen helt er :dead:

bambam

• Scooterfjæs
  • *
TOB: De har lovet mere sol i næste uge, så det lyder som en god ide. Måske kan vi lokke min svoger med, han har en grisling. Jeg har fri tirs-ons og torsdag.
Tro kan flytte dværge.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<

:lmao: :lmao: :lmao: God bedring!

PS: Skønt med en SVrider i nabolaget. Lad os rulle en tur sammen når du er på højkant igen og før sæsonen helt er :dead:
[/quote]

Jeg er også frisk på en tur i området hvis vejret er til det, og det er efter spisetid eller deromkring.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

TOB

• Sandt SVin
TOB: De har lovet mere sol i næste uge, så det lyder som en god ide. Måske kan vi lokke min svoger med, han har en grisling. Jeg har fri tirs-ons og torsdag.
Jeg er også frisk på en tur i området hvis vejret er til det, og det er efter spisetid eller deromkring.
Perfekt begge to! Onsdag vil være bedst for mig, da jeg er optaget tirsdag og torsdag i næste uge. Efter spisetid (19 tiden???) lyder som en god plan. Hvor skal vi mødes?