Tak for kommentarer alle sammen, det er super
… på nær jeg nok er blevet overtalt til at kigge mig lidt mere rundt og ikke hoppe på en Duc 750... en bovlam Duc som er 3 gange så dyr i service lyder jo ikke så tiltalende igen.
Og hvis det ikke bliver den model, så er det nok tvivlsomt om det bliver en Ducati, hvis pengepungen skal kunne følge med. Der skal også lige kunne være en tøs bag på (hun havde lige købt MC-beklædning inden min SV´er blev ødelagt). Kan der godt sidde en bag på en Ducati Monster? Synes ikke det ser ud som om der er så meget plads.
@GTI: Kan godt se de kalder det en L-twin, går ud fra at det en V´er, der bare ligger lidt mere ned?
@Skurk: Nu havde du jo også en 170 hestes Ninja førhen, så er der jo ikke så meget der er en raket i forhold til det
Men har også kigget på en Ninja, havde desværre ikke råd til din, men har kigget rundt efter en ældre 6R i stedet.
http://www.dba.dk/kawasaki-zx-6r-ninja-600-ccm/id-68275263/@Rasmus: Har bestemt også overvejet en SV1000 og gør det stadig… eller måske bare at købe en 6½ igen og få malet den i samme farve, det var mest om man skulle prøve noget andet.
For resten, da jeg var inde og sige farvel til min SV650 som stod hos FA Moto, så stod der en anden Suzuki lige op ad, hvor ejeren tydeligvis ikke havde været så heldig som mig. Hele tanken var trykket helt ind og den så ret så ramponeret ud. Christoffer mente vist også at vedkommende stadig lå på intensiv.
Så er det lige man overvejer, hvor mange heste man egentlig har brug for… men det glemmer man jo hurtigt igen!