Forfatter Emne: Forfulgt af bilist...  (Læst 2928 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Forfulgt af bilist...
« Dato: August 22, 2010, 09:26:32 am »
Hej med jer alle.. lang tid siden jeg sidst har skrevet på SVrider... håber I har nydt og stadig nyder sæsonen ... savner sgu godt nok min grisling... riiiiiigtig meget.... nå, vil bare lige ud med en lille dum oplevelse jeg havde igår på vej hjem fra klampenborg..

Har været på bakken igår med min søn og datter og vi har hygget osv.. kl. bliver 21 og vi kører hjemad.. Da jeg når Lellinge på motorvejen ligger der en bilist bag mig som blænder mig een gang.. 2 gange, 3 gange .. og så et meget langt blænd.. Jeg tænker om der er noget galt.. men kan se i sidespejlet at der er rødt på asfalten fra mine baglygter så de lyser da stadig.. Jeg skal til at blinke ind til siden da jeg kommer i tanke om folk som er blevet overfaldet af folk som har fået dem bremset.. så jeg kører videre og han blænder lidt flere gange.. jeg sætter farten lidt ned så han kan passere.. hvilket han så gør... han ligger lidt på siden af mig og jeg kan se 3 mænd i bilen.. alle kigger på mig.. han kører videre forbi og jeg ser nu at det er en polsk bil.. ( netop polske bilister som har overfaldet med vold og tyveri jeg har hørt om  ) jeg bliver lidt ligbleg ( tror jeg ) og tænker fandme godt jeg ikke kørte ind til siden.. Hvad mon de ville mig??? hvad var der mon sket ?????

Han sætter farten ned og jeg passere ham jo så igen... ( sKulle jeg ikke have gjort ) for nu ligger de bag mig konstant... Jeg kører ind ved piberhus ( en rasteplads ) og lader som om jeg vil stige ud af bilen.. men kører så videre igen.. De gør det samme.. så nu ved jeg at det er mig de er ude efter... Jeg bliver ærligt talt mega bange... og ved ikke hvad jeg skal gøre.. da jeg når holme Holstrup kører jeg ind af indkørslen til GUD og de kører forbi.. jeg ånder lettet op og tænker det nok bare var mig... Men nææææ nej... De bremser ( ses nemt i mørke ) og vender bilen.. Jeg bakker hurtigt ud igen og kører så mod dem.. i min egen vejbane.. I meget høj fart... Ser i bakspejlet at de bremser igen.. og vender... Jeg er heldigvis meget oppe i fart på det tidspunkt og racer derudaf... da jeg når holmegaardsværket kører jeg ind hos dem og slukker hurtigt lyset.. De er endnu ikke kommet rundt om hjørnet til at se jeg kørte derind... holder bag nogle træer og ser de kører forbi... Jeg holder så der i 30 minutters tid.. BANGE.. MEGET BANGE.. og ser på mine 2 smukke børn som sover... Heldigvis sover de
efter 30 minutter kører jeg ud igen... og 3 minutter efter er jeg hjemme...

Ungerne lagt i seng, baseballbat og spray fundet frem...

ER sgu absolut ikke tryg da jeg går i seng... HVAD VILLE DE MIG????

OG NEJ, jeg havde ikke provokeret eller noget... ( kunne jeg godt finde på hvis folk ikke kørere ordentligt ) jeg havde kørt pænt og 110 som man må.. ikke gjort noget som helst...

Kunne ikke sove så jeg ringede til politiet... og der havde faktisk været en hændelse mere 2 dage før.... og der har jo nok også været andre som så ikke har ringet....

Så hvis nogen kommer fra sydsjælland af så hold øje med en polsk bil med en kæmpe bule i højre bagdør... Bilen er en Toyota sportsvan i hvid... Nr. plade er PCH 74 ( og så husker jeg ikke de sidste 2 bogstaver ) nu er det meldt... og Politiet sagde at jeg nok havde reddet mig selv om mine børn for en grim tyverioplevelse og måske meget værre... Bortførelse af mine børn.. Jeg fik helt ondt i maven da politimanden sagde at de forsøger at få fat i børn.. især min datter fordi hun ikke er ældre...

KLAMT - man hører om det og tænker - Naaaaaa det sker ikke for mig..  MEN det kunne være sket...

er glad for at jeg kunne tænke klart...

BAre lige et pip fra mig....

soldier

• Roadracer
Sv: Forfulgt af bilist...
« Svar #1 Dato: August 22, 2010, 10:48:22 am »
Godt der ikke skete dig noget! :) Men hvorfor kontaktede du ikke policen?

Morten K

• Scooterfjæs
  • *
  • V2 Power!
« Svar #2 Dato: August 22, 2010, 10:50:16 am »
Shit, det lyder dælme ik rart...:(

Godt der ikke skete dig og ungerne noget..
SV 650S K5 rød - Yoshimura Carbon - KN luftfilter + mod af kasse - PCIII - Fuld kåbe - Rizoma blink for og bag - Rizoma håndtag - Pazzo racing bremse+kobling greb - Ego-skal - Tonet kåbeglas - High bright diode positionslys - Gear Indikator - SpeedoHealer

skagbo

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: August 22, 2010, 10:52:00 am »
uha det var en grim oplevelse, godt du ikke stoppet og snakket med dem.
få en til at tænke på filmen TAKEN når politiet siger de måske går efter børn.

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: August 22, 2010, 11:14:37 am »
Ubehagelig oplevelse.. Sikke nogle idioter!
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #5 Dato: August 22, 2010, 11:42:51 am »
Har det heldigvis bedre idag... Nu er det også lyst... smiler...

Måske det bare er nogle drengerøve som ville skræmme livet af en gammel " kone " som mig... ( ER jeg nu altså ikke  :D ) Men synes jo bare de virkelig gjore nogle ihærdige forsøg på at få mig ind til siden..  Ved godt man ikke skal sige hvis nu osv ( Har Jannik engang skrevet )  :P... Men man kan sgu ikke lade være med at tænke på det..

Det fylder lidt meget pt... Men er sikker på at jeg nok skal få det på afstand.. De er bare nogle røvhuller er de... og jeg holdte hovedet koldt  og gemte os væk... Men for satan min bil blev presset til at kører stærkt.. uforsvarligt med 2 børn... Men jeg skulle bare væk inden de nåede at vende igen...

SuneBB

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: August 22, 2010, 12:43:59 pm »
Fuck nogen ubehagelige svin, det må være ekstra rart at se sine børn ligge og sove trygt derhjemme, efter sådan en grim oplevelse.

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: August 22, 2010, 03:53:13 pm »
hmmm får helt kuldegysninger over det du skriver......

håber da man finder bilen og de 3 mænd så de kan få  :club:
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #8 Dato: August 22, 2010, 04:36:16 pm »
ubehagelig oplevelse må man sige.. Men jeg havde nok valgt at ringe til politiet....
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #9 Dato: August 22, 2010, 05:07:40 pm »
Føj for den lede Majse, fint reageret og tænkt i situationen  :wink: skynd dig at få tænkt på noget andet, det sker forhåbentligt ikke igen.....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Mads | Hvidovre

• Plastikrocker
« Svar #10 Dato: August 22, 2010, 09:58:17 pm »
Flot reageret må man sige!

Tror mange ville vælge at stoppe op første gang de blinkede.

Det totalt fede scenarie er det, hvor du ringede til politiet, og aftalte et sted du kunne holde ind, hvor policen så holdte klar i et baghold. For som det er nu, kan de jo kun anklages for at forfølge dig, og blænde med lyset.

Men det kræver selvfølgelig du turde bruge dig selv som lokkemad, hvilket jo absolut er svært at gøre, især med børnene på bagsædet.

Politiet burde i det hele taget gå meget mere undercover. En 10'er på at Morten Spiegelhauer kan støve op hvem disse polakker er, og få dem på skjult kamera. Hvorfor kan politiet ikke det også - bare lige en afsluttende tanke :)

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #11 Dato: August 22, 2010, 10:09:29 pm »
Tja hvorfor ringede jeg ikke til polisen....

1) Jeg tænkte det og tænkte også at jeg ville kører hele vejen til politistationen inde i Næstved... Men frygtede bare at de ville stikke af når de så hvor jeg førte dem hen og holde øje med mig for at følge efter mig når jeg så skulle kører hjem derfra...

2) Jeg tror jeg var meget anspændt og ikke lige kunne focusere at ringe og styre samtidigt... Kan huske jeg holdte meget hårdt fast i rattet.. SVEDTE..

Ja, jeg skulle have ringet og lavet en aftale med et baghold.. kunne have været super fedt... Så ville jeg også have ro i sjælen nu hvis de var fanget...

Har ikke turde lade Miley sove i barnevogn udenfor idag..  og pludselig synes jeg Tobias havde været væk i lang tid, så jeg gik lidt i panik og ledte efter ham.. og han hyggede sig jo bare ved søen og frøerne..
Det er sgu øv...  OG JEG VED GODT DET ER NOGET PJAT... men ....

Mads | Hvidovre

• Plastikrocker
« Svar #12 Dato: August 22, 2010, 10:16:37 pm »
Har ikke turde lade Miley sove i barnevogn udenfor idag..  og pludselig synes jeg Tobias havde været væk i lang tid, så jeg gik lidt i panik og ledte efter ham.. og han hyggede sig jo bare ved søen og frøerne..

Med mindre du har en i familien, som er lige så sej som faderen i filmen "Taken", så synes jeg sku ikke det er noget pjat at være for forsigtig! :)

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #13 Dato: August 23, 2010, 08:23:36 am »

Med mindre du har en i familien, som er lige så sej som faderen i filmen "Taken", så synes jeg sku ikke det er noget pjat at være for forsigtig! :)

nu er jeg far til 50% af børnene i bilen, og jeg finder mig ikke i noget!

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #14 Dato: August 23, 2010, 05:25:39 pm »
Øv en grim historie, og særligt fordi du havde børn i bilen :(

Jeg tror du kan være helt rolig, det var ikke specifikt dig de var ude efter, så der er vist ingen risiko for at de vender tilbage. Sov du roligt, og vær glad for at der ikke skete mere :)
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury