Så er jeg som tidligere skrevet endelig blevet færdig med at samle svinet. De første km er kørt, og alt ser ud til at virke fint!
Siden har siddet og læst lidt på nettet, samt set div. youtube videoer omkring affjedring og opsætning. Og ved at følge nogle ganke basale teknikker, har jeg fået justeret min affjedring så den er blevet markant bedre!
Meeeeen................. Jeg er sikker på at det kan gøres meget bedre!
Idet jeg regner med at jeg langt fra er den eneste som ikke har den store erfaring med at optimere affjedring/dæmpning mm. på min mc, kaster jeg lige en ide' på bordet!
Ville det være en ide at følge op på vores sidste skrue dag, og afholde en tema dag over emnet affjedring. Jeg tænker at der må være nogen herinde som har rigtigt godt styr det, som så kunne hjælpe os andre til at få det optimale ud af vores cykler. Det kunne være en dag som både var lidt teoretisk og praktisk!!
Alternativt, hvis der ikke er nogen på forum der byder ind, kan vi sikkert købe os til lidt expert hjælp et eller andet sted, så vi kunne få en ud der kunne hjælpe os...
Jeg har før hørt om arrangementer som dette, men ville det være en ide at gøre det i SVRider regi?
Hvis det overhovedet har interesse og det på nogen måde kan lade sig gøre at finde en dato kan det godt blive i Valby. Men det kræver at der er nogen med viden og erfaring på området, der har lyst til at give en hånd med...
Lad mig høre hvad i synes om ideen?
Kennet
Jeg har lige lavet en lilel edit af titelen, da jeg håber på at få lidt mere respons!