Da cyklen efterhånden var kommet op på godt 13.000 km var det jo efterhånden ved at nærme sig tiden for et serviceeftersyn. Ansporet af anprisningerne i denne tråd, og da det er det nærmeste mcværksted, kunne den jo lige så godt komme op til Alex-mc.
Ud over 12.000 km (og lidt til) service, fik jeg også nye dæk i begge ender, og udskiftet de fabriksmonterede kuglepennefjedre foran.
Ikke fordi jeg på nogen måde var utilfreds med den før, men den er godt nok blevet bedre af det.
Hvad kundehåndteringen angår har jeg heller ikke noget at klage over, selvom jeg nu ikke synes der var tale om hverken kaffe eller cola. Til gengæld kom han løbende ud af biksen, da jeg tøffede forbi, uden at se noget værksted. Han havde nok ikke tænkt på, at når skyklapperne spærrer udsigten til værkstedet, kan jeg da heller ikke se en mand, der vinker med arme og ben. Jeg dog vækket af kæresten, der kørte bagefter i bilen, før jeg fik løbet linen helt ud. Det kan selvfølgelig også være, at han gør sådan hver gang, der kører en mc forbi, for at lokke nogle kunder ind.
Alt i alt en udmærket oplevelse, så der er ikke nogen grund til at køre længere væk, næste gang der skal laves noget på cyklen.