Forfatter Emne: Folk siger...  (Læst 1610 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Brix

• Sandt SVin
Folk siger...
« Dato: August 14, 2010, 06:53:03 pm »
... at man skal køre som bilister er ude på at slå os ihjel. Det oplevede jeg så lige for en halv time siden. En modkørende bil trak over i min vognbane og kørte, i høj fart, helt bevidst direkte mod mig. Jeg undvig bilen, men det var godt nok tæt på. Jeg vendte om og kørte efter. Bilen havde ingen plade bag på, og jeg kan ikk huske om den havde en foran. Men den kørte så hurtigt at jeg ikke synes det var forsvarligt at overhale, og det tog mig en del tid at køre bilen op. Jeg har lige meldt det til politiet, men uden registrerings nummer kunne de intet køre, med mindre en bil med min beskrivelse var indvolveret i et andet uheld. Jeg sidder sq stadig og ryster lidt.

eller var det en rigtig god tur, og fandt de pt. bedste veje jeg har kørt på. Skal lige se om jeg kan finde dem igen, for slutningen på turen har gjort jeg mere eller mindre har glemt resten af den.

Pas på der ude!
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Folk siger...
« Svar #1 Dato: August 14, 2010, 06:57:39 pm »
pyyha godt der ikke skete noget

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #2 Dato: August 15, 2010, 06:18:23 pm »
såååån spasser.......

bestil sådan en, bare med større ammo.

Motorcycle with built-in rocket launcher firing !

KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #3 Dato: August 15, 2010, 06:35:14 pm »
 :shock:  :club:      ja godt der ikke skete noget.
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #4 Dato: August 15, 2010, 08:34:47 pm »
En modkørende bil trak over i min vognbane og kørte, i høj fart, helt bevidst direkte mod mig. Jeg undvig bilen, men det var godt nok tæt på.
Pas på der ude!
Føj for satan! Det er jo drabsforsøg, hvis han/hun med forsæt har lagt sig på kollisionskurs og har haft intention om at dræbe. Og kan det ikke bevises, så vil det være Uagtsomt manddrab - da der er udvist grov uagtsomhed som tilsidesætter almindelig agtpågivenhed. Føj siger jeg bare! Så er det sq at man håber, at sådan en psyko møder sin nemesis i form af en solid betonsøjle på en motorvejsbro.
« Senest Redigeret: August 17, 2010, 11:32:12 pm af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Husum

• Roadracer
« Svar #5 Dato: August 17, 2010, 10:03:57 pm »
En modkørende bil trak over i min vognbane og kørte, i høj fart, helt bevidst direkte mod mig. Jeg undvig bilen, men det var godt nok tæt på.
Pas på der ude!
Føj for satan! Det er jo drabsforsøg, hvis han/hun med forsæt har lagt sig på kollisionskurs og har haft intention om at dræbe. Og kan det ikke bevises, så vil det være Uagtsomt drabsforsøg - da der er udvist grov uagtsomhed som tilsidesætter almindelig agtpågivenhed. Føj siger jeg bare! Så er det sq at man håber, at sådan en psyko møder sin nemesis i form af en solid betonsøjle på en motorvejsbro.

Ja undskyld mig; men "uagtsomt drabsforsøg"? Hahaha - det lyder bare for griner :lmao:. "Jeg forsøgte alt hvad jeg kunne at slå ham ihjel, men det var sgu et uheld". Jeg tror du mener uagtsomt manddrab  :wink:
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #6 Dato: August 17, 2010, 11:31:16 pm »
Ja undskyld mig; men "uagtsomt drabsforsøg"? Hahaha - det lyder bare for griner :lmao:. "Jeg forsøgte alt hvad jeg kunne at slå ham ihjel, men det var sgu et uheld". Jeg tror du mener uagtsomt manddrab  :wink:
Naturligvis gør det da det... men du fattede da pointen  :wink: :wink: :wink:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S