Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
om du har et stift led.
Tror du ikke bare det er det velkendte problem med at den går ultra magert når du cruiser afsted ved netop de omdrejninger og den hastighed ? På min 1000'er er det ved næsten præcis 5500 rpm.....? ECU'en skruer så langt ned for benzintilførslen at det kan give nogle små "ryk" i fremdriften - lidt som om bremsen lige tog ved, eller som jeg oplever det : Det føles som om den glider lidt i koblingen ?
Præcis når man cruiser der ud af, og ville jeg ikke kunne mærke det i kæden, selvom jeg kobler ud?hvad koster det at justere ECU??
Kan det fixes med en Powercomander?
Kan godt være jeg sprøger dumt og det spørgsmål har været oppe at vende før, men prøver alligevel.Vil man godt kunne smide en PC på og nogle maps som andre ha fået lavt? Eller vil det ikke komme til at spille ordenlig? Overvejer en PC, men min SV1000er er ret ny(1600km) Så der er stadig garanti på... Så ved ikke om det er en god ide?
Citat fra: Rasmus Modsat efter August 13, 2010, 12:03:36 amKan godt være jeg sprøger dumt og det spørgsmål har været oppe at vende før, men prøver alligevel.Vil man godt kunne smide en PC på og nogle maps som andre ha fået lavt? Eller vil det ikke komme til at spille ordenlig? Overvejer en PC, men min SV1000er er ret ny(1600km) Så der er stadig garanti på... Så ved ikke om det er en god ide?Du skal ikke være bange for fabriksgarantien mht power commander.Dog har jeg hørt om Suzuki'er der havde problemer efter montering af Power Commander - og der gider importøren ikke fejlsøge på det hvis det skyldes Power Commanderen. Mener der var en herinde fra der fik FI fejl efter montering af power commander.Importøren havde den inde og kunne ikke konstatere fejlen når Power Commanderen ikke var sat til..Det er egentlig ok service hvis du sammenligner med bilbranchen.Der fraskriver producenten sig alt ansvar hvis de kan påvise at du har ændret på motorstyringen ...