Forfatter Emne: Bagageboxe er for gamle mænd  (Læst 3986 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Brix

• Sandt SVin
Sv: Bagageboxe er for gamle mænd
« Svar #15 Dato: August 10, 2010, 10:34:56 am »
Apropos alder, så min egen taget i betragtning så skulle jeg måske begynde  at få monteret den grønne mælkekasse jeg har liggende! Men min sædvanlige hastighed har jeg den klar til pensionen. Jeg skal sku være den vildeste pensionist på havnen....
Jeg har faktisk anskaffet mig en mælkekasse :thumbsup: kunne ikke lade være. Skal nok smide nogle billeder når den er kommet på :lmao:
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

Michael N

• Plastikrocker
  • GSXr1300K8 Hayabusa
« Svar #16 Dato: August 10, 2010, 11:04:55 am »
... har jeg altid tænkt.
Derfor var det første jeg gjorde den gang, jeg fik min gs'er, at pille skidtet af der sad der på. Og da jeg fik min sv'er var jeg helt sikker på at der aldrig skulle box på, det ødelægger joh udseendet. Jeg må dog bekender at jeg nogen gange har lånt min fars bandit, netop på grund af box'en :? men efter weekendens strandtur er jeg kommet til en anden mening.
Lørdag i det fantastiske vejr tog jeg en lille tur til stranden. Jeg gemte mine støvler, hjelm og handsker under svinet som jeg altid har gjort, men da jeg kom op fra vandet var det sq væk :rant: Det var heldigvis den billige hjelm jeg havde på, men det er stadig pisse træls. Og især træls at jeg ikke kunne køre nogen steder da jeg stod uden hjelm og i klip-klapper :brok: Så måtte jeg ringe til farmand for at få hjælp. ØV! Så nu ryger der sq en box bagpå. Man har vel et standpunkt til man tager et nyt...?

Jeg benytter bare en billig tynd wirelås med kodelås, den koster ca. 50kr. og fylder ikke meget, wiren putter du bare igennem et ærme eller et spænde på støvler og så lige en gang igennem din mc.
Hayabusa Sort / Orange

Bing

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: August 10, 2010, 01:36:05 pm »
Men hver sin smag, og den lille bagage bærer synes jeg faktisk er både smart og praktisk, så hvis man kunne finde et klik system til den, så man kan af og på montere på et split sekund så er det muligt at jeg kan blive omvendt!  :shock:

Det findes faktisk fra SW-Motech: Tre quickrelease-skruer sidder på en plade, som en GIVI-boks (eller anden) kan sidde på... og så kan du af/på-montere pladen på bagagebæreren på 3 sek med en skruetrækker. Så kan du nøjes med at køre med den lille bagagebærer til daglig.

Jeg har det monteret på min - du er velkommen til at se det live (det kan i øvrigt købes hos Louis).

Christina R.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #18 Dato: August 12, 2010, 09:47:46 am »
B2 har haft monteret extraudstyret. kik  lige denne tråd.(ganske underholdende) :mrgreen:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=14088.0
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr