Forfatter Emne: Bagageboxe er for gamle mænd  (Læst 3987 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Brix

• Sandt SVin
Bagageboxe er for gamle mænd
« Dato: August 08, 2010, 07:38:32 pm »
... har jeg altid tænkt.
Derfor var det første jeg gjorde den gang, jeg fik min gs'er, at pille skidtet af der sad der på. Og da jeg fik min sv'er var jeg helt sikker på at der aldrig skulle box på, det ødelægger joh udseendet. Jeg må dog bekender at jeg nogen gange har lånt min fars bandit, netop på grund af box'en :? men efter weekendens strandtur er jeg kommet til en anden mening.
Lørdag i det fantastiske vejr tog jeg en lille tur til stranden. Jeg gemte mine støvler, hjelm og handsker under svinet som jeg altid har gjort, men da jeg kom op fra vandet var det sq væk :rant: Det var heldigvis den billige hjelm jeg havde på, men det er stadig pisse træls. Og især træls at jeg ikke kunne køre nogen steder da jeg stod uden hjelm og i klip-klapper :brok: Så måtte jeg ringe til farmand for at få hjælp. ØV! Så nu ryger der sq en box bagpå. Man har vel et standpunkt til man tager et nyt...?
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

soldier

• Roadracer
Sv: Bagageboxe er for gamle mænd
« Svar #1 Dato: August 08, 2010, 08:02:30 pm »
Træls og noget  :rant: :evil:  F#"%¤" :rant: svineri!! Dit nye tøj? Nu kender du jo heldigvis størrelserne og hvor du kan få det. Hvilken strand? Ville nu også have lagt det i sammen med mit håndklæde havde det været mig.

Brix

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: August 08, 2010, 08:10:15 pm »
Træls og noget  :rant: :evil:  F#"%¤" :rant: svineri!! Dit nye tøj? Nu kender du jo heldigvis størrelserne og hvor du kan få det. Hvilken strand? Ville nu også have lagt det i sammen med mit håndklæde havde det været mig.
Nej mit tøj havde jeg med ned på stranden. Hjelmen var som sagt en billig en, handsker er nogle jeg kørte galt med, de havde en del skrammer og var derfor erstattet af forsikringen, og støvlerne havde også set bedre dage. Så jeg var nok lidt heldig med at det var de 3 ting der blev snuppet, men derfor er det stadig sur røv. Det var den permanente i århus.
Men vandet var fucking lækkert! :thumbsup:
MCG

soldier

• Roadracer
« Svar #3 Dato: August 08, 2010, 09:24:37 pm »
oki... Ja så er det jo ikke så slemt. :) Bare mere princippet i det. Ligesom de skodridser jeg har fået i bilen pga en blond amøbes håndtaske, på bagagerumklappen...  :dead: :evil: :embarassed: :rant: :club: :thumbsdown:

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #4 Dato: August 08, 2010, 10:30:21 pm »
Jeg kan ikke se hvorfor det kun er til gamle mænd?

Jeg har købt et Quicklock system fra http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/236

Det jo lige til at skrue af og på når man skal bruge det... Skal nok kun bruge det når jeg skal sydpå på langfart... Skal også ha fat i en Givi Topbox...
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Brix

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: August 08, 2010, 10:50:51 pm »
Jeg kan ikke se hvorfor det kun er til gamle mænd?
Overdrivelse fremmer forståelsen. Mener ikke det kun er for gamle mænd, jeg ville bare ikke køre rundt med sådan et.

Jeg har købt et Quicklock system fra http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/236
Det er faktisk den jeg lige har bestilt :thumbsup:
MCG

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #6 Dato: August 08, 2010, 11:18:28 pm »
Købte det af en herinde fra, dog i aluminumsfarve... Bliver nok pulverlakeret til vinter i sort, så det er lidt mere diskret. ;)

Var i Østrig i Sommerferie, på motorcykel og der kunne jeg godt ha brugt sådan et system på min Gamle CBR 600F4

Var ret træt af til sidst at skulle spænde en sponserbag fra louis bag på... Tror det her er 10 gange nemmere at have med at gøre :) Forhåbentlig ;)

Glæder mig allerede til at køre syd på igen  :thumbsup:
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #7 Dato: August 09, 2010, 09:47:46 am »
NEJ NEJ! Det er ikke kun gamle mænd der kører med topbox!

-man kommer bare til at ligne en gammel mand på puck maxi , når man har såden en på :lmao:

-De er super praktiske , og virkeligt brugbare når man er på ferie.
Men desværre ligner det jeg ved ikke hvad på cyklen, særligt når det kun er topbox, med sidetasker monteret bliver det lidt bedre! Jeg misunder meget min kammerat hans k1200rs når vi er på tur. Det er virkelig super nemt med de faste sidetasker, men de er jo også designet til cyklen. Desværre har jeg endnu ikke set et sæt tasker og evt en topbox, som jeg vil have monteret på min. De standard systemer der findes er simpelthen for grimme til min smag. Så indtil videre er jeg på de upraktiske LOUIS bags mm.

Men hver sin smag, og den lille bagage bærer synes jeg faktisk er både smart og praktisk, så hvis man kunne finde et klik system til den, så man kan af og på montere på et split sekund så er det muligt at jeg kan blive omvendt!  :shock:
« Senest Redigeret: August 09, 2010, 11:21:33 am af roadpilot »
kilosvin med div udstyr...

soldier

• Roadracer
« Svar #8 Dato: August 09, 2010, 10:54:36 am »
Ja er også super glad for mit sæt. Bruger dog aldrig mine sidetasker. Har også en 48L topboks. Men har købt indertasker til dem alle 3.

Men et Givi Wingrack er godt nok lidt af en øjenbæ....  :tie:  Men det er praktisk og virker.

Har kun haft det monteret komplet, da jeg kørte hjem fra forhandleren.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32306

soldier

• Roadracer
« Svar #9 Dato: August 09, 2010, 10:57:50 am »
Jeg misunder meget min kammerat hans k1200r når vi er på tur. Det er virkelig super nemt med de faste sidetasker, men de er jo også designet til cyklen.

Mener du ikke en K 1200 S, eller k1200 RS? Der er ikke nogen af den anden type i BMW's program.

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: August 09, 2010, 11:20:20 am »
Jeg misunder meget min kammerat hans k1200r når vi er på tur. Det er virkelig super nemt med de faste sidetasker, men de er jo også designet til cyklen.

Mener du ikke en K 1200 S, eller k1200 RS? Der er ikke nogen af den anden type i BMW's program.

KLART!! er rettet til!  :twisted:

soldier

• Roadracer
« Svar #11 Dato: August 09, 2010, 11:54:09 am »

Sorry! Det var ikke for at være efter dig.....

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: August 10, 2010, 12:32:17 am »
Well, jeg er jo gammel, så selvfølgelig har jeg muligheden for at smide en topboks med quicklock på min Grisling.
Netop til ture hvor det er rart at kunne smide klunset om bag i, eller som oftest når jeg har min laptop fra jobbet med hjem.

Det tager vel sådan ca. 10 minutter at montere eller bygge tilbage så det er til at overleve.
 :D
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #13 Dato: August 10, 2010, 05:33:26 am »

Sorry! Det var ikke for at være efter dig.....
Bare rolig , du havde jo ret! Desuden skal man jo kunne tåle lidt modstand når man selv er ude med riven...

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #14 Dato: August 10, 2010, 05:49:28 am »
Apropos alder, så min egen taget i betragtning så skulle jeg måske begynde  at få monteret den grønne mælkekasse jeg har liggende! Men min sædvanlige hastighed har jeg den klar til pensionen. Jeg skal sku være den vildeste pensionist på havnen....