Forfatter Emne: Sød pige søger bachelor-praktikplads - Intl. Salg & Markedsføring  (Læst 1766 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Kære forum,

En af min kærestes veninder færdiggør snart sin bachelor i Internationalt Salg & Markedsføring. Hun søger en ulønnet praktikplads med faglig relevans, som bacheloropgaven kan tage udgangspunkt i.

Praktikken er ulønnet, starter 16/8 og bygger på et halvårligt samarbejde – 3 måneder på kontoret med praktisk arbejde og derefter 3 måneders opgaveskrivning med kontakt til virksomheden.

Forløbet skal være relevant for uddannelsen og skal derfor omhandle et eller flere af nedenstående hovedemner;

-   B2B markedsføring
-   Kunderelationer
-   Organisations teori
o   Optimering
o   Effektivisering
o   Organisations omlægning / struktur
-   Supply chain management
-   Økonomiske aspekter
o   ABC
o   EVA

Jeg håber at i (kender nogen der) har kapacitet til at tage hende i betragtning og vil kunne drage nytte af 3 måneders gratis arbejdskraft ... og god udsigt *HOST HOST*. Hun er meget interesseret i at tale med virksomheder såfremt i finder min forespørgsel interessant.

Send mig en PM med kontaktoplysninger...

/Skurken
« Senest Redigeret: Juli 29, 2010, 11:46:38 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nick

• Sandt SVin
Sv: Sød pige søger bachelor-praktikplads - Intl. Salg & Markedsføring
« Svar #1 Dato: Juli 29, 2010, 04:02:36 pm »
jeg kan klare 3 måneder på 15 kvm værelse hvor hun får lov til at boltre sig... men så skal hun osse gøre rent  :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Juli 29, 2010, 04:10:35 pm »
jeg kan klare 3 måneder på 15 kvm værelse hvor hun får lov til at boltre sig... men så skal hun osse gøre rent  :mrgreen:

Er det internationalt og må hun skrive en opgave om det bagefter?  :lol: (Ventede bare på at den kom)  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #3 Dato: Juli 29, 2010, 04:13:04 pm »
Nick jeg tror slet ikke du kan håndtere de kurver................... :lmao:  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Nick

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juli 29, 2010, 04:59:50 pm »

Er det internationalt og må hun skrive en opgave om det bagefter?  :lol: (Ventede bare på at den kom)  :wink:

Det vidste jeg godt... derfor jeg tænkte at jeg måtte være den første der skrev det  :orkester:

Ja det er rimelig internationalt.. der har været meget forskelligt på mit værelse.. grin  :lmao:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 29, 2010, 06:15:59 pm »
det bedste vil være et firma med afdelinger i lande?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

pingo

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Juli 29, 2010, 07:42:02 pm »

Det vidste jeg godt... derfor jeg tænkte at jeg måtte være den første der skrev det  :orkester:

Ja det er rimelig internationalt.. der har været meget forskelligt på mit værelse.. grin  :lmao:

Det er vel både fransk og græsk og andalusisk? :P
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #7 Dato: Juli 29, 2010, 08:41:40 pm »

Det er vel både fransk og græsk og andalusisk? :P
andalusisk..... :?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Mormad

• Roadracer
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
« Svar #8 Dato: Juli 30, 2010, 09:44:35 am »
Google andalusisk. Det gjorde jeg. Blev lidt skuffet  :lol:
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #9 Dato: Juli 30, 2010, 10:13:19 am »
Google andalusisk. Det gjorde jeg. Blev lidt skuffet  :lol:

Ja, mon ikke!
http://www.chilinet.dk/?id=371&nid=2758

Men OK, Nick er heller ikke så gammel, så måske troede han at han havde gang i en anden nationalitet   :lmao:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(