den er flot........vil nogen fortælle mig helt præcis hvad det lige er, at jeg får ud af at skifte til sådan en bagdæmperfætter her.....udover den dejlige
røde ring
Og lige et tillægsspørgsmål kan man få den i en anden farve ? synes ikke lige det det guldfarve umiddelbart passer på mit røde lyn
Nu kan jeg ikke prale af at have forstand på det, men kan fortælle om mine oplevelser. Jeg snes cyklen blev lidt ustabil nogle gange på helt almnindelig landevej, og for nylig da jeg var på FDM kursus snakkede jeg med en instruktør. Gentagne gange havde cyklen er opført sig meget ustabil i svingene med kraftig nedlægning. Jeg blev fortalt det var affjedringens skyld, da den affjedringen sv'eren er født med, ikke er super. Jeg gik hjem og læste på sagerne og fandt frem til der var flere løsninger. Med til bagenden, valgte jeg mellem en ny hyper pro fjeder på den originale dæmper, eller en brugt kawa dæmper til cirka den halve pris af hyper pro tingen. Jeg har trillet 150 km i dag af forskellig slags, og efter et par små justeringer kan jeg kun sige cyklen er blevet langt mere tillidsvækkende. Bliver ikke urolig på samme måde som før. Nu savner jeg dog lidt balance mellem forgaflen og bagenden, men håber de nye front fjedre løser dette.
Jah, 06-07 modellen kan vist fåes i noget sort/sølv halløj.