Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg sad og fyldte hovedet med svin, på Lanterna, og så/hørte ikke mindre end tre SVin Den første var en koksgrå 1000S ....ham så jeg også...Den anden en rød 1000S der tankede ved Brugsen (goood lyd ) jamen det var jo så mig..så godt at der var en som sad og strakte hals og var lidt fedtet om mundtøjet Og den tredie en blå 1000S sammen med en rød VFR (jer overhalede jeg ude ved skoven )..så jeg også senere ved Fakse Ladeplads da jeg stod og fyldte mig med kalorier
Citat fra: B2 efter Juli 21, 2010, 07:51:16 pmJeg sad og fyldte hovedet med svin, på Lanterna, og så/hørte ikke mindre end tre SVin Den anden en rød 1000S der tankede ved Brugsen (goood lyd ) jamen det var jo så mig..så godt at der var en som sad og strakte hals og var lidt fedtet om mundtøjet
Jeg sad og fyldte hovedet med svin, på Lanterna, og så/hørte ikke mindre end tre SVin Den anden en rød 1000S der tankede ved Brugsen (goood lyd ) jamen det var jo så mig..så godt at der var en som sad og strakte hals og var lidt fedtet om mundtøjet