Jeg lavede beslaget i 5mm rustfrit stål. - Og det holder fint indtil videre.
Den eneste ulempe der er, er at man, ved fuldt styrudslag, akkurat rører "stoppet" i styrdæmperen præcist før den rører styrstoppet. Det drejer sig kun om 1-2mm, så det går nok.
Skal nok lige snuppe et par billeder når jeg kommer hjem fra arbejde. Dog står den adskildt lige nu, da både GSX-R gaffel og ZX10R dæmper er sendt til HyperPro for at få ldit opgradering
Super tak! Det var præcis samme oplevelse jeg havde, med at dæmperen ikke kunne bevæge sig nok! Jeg overvejer en forskudt placering af montage punktet! Måske dette kan hjælpe til at give fuldt styrudslag! Men jeg vil stadig gerne se din løsning!
-Jeg så i den anden tråd at du havde skilt det hele ad igen. Det er lidt sjovt at du har det problem at den wobler, det har jeg slet ikke problemer med på min. Den går heller ikke mere ned ved opbremsninger end den gamle standard gaffel, hvor jeg havde öhlin fjedre i!
Jeg har en gsxr1000 bagdæmper på, og så samme gaffel som på din! Jeg har faktisk slet ikke pillet ved justeringerne på forgaffelen endnu, men har kørt med bagdæmperen de sidste to sæsoner og det har virket rigtigt fint!
-som sagt så virkede det fint den anden dag, men jeg regner med at skulle justere lidt på gaffelen, bare for at se om jeg kan få noget ud af at optimere det lidt... Jeg tror ikke det er meget bedre end det jeg havde før, men det ser jo fedt ud!!