Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er desværrer ikke nået så langt som jeg havde håbet. (Hydraulikken gik sig en tur på traktoren, så jeg skulle igang som mekaniker midt i det hele), så jeg bliver ikke populær hvis jeg stikker af fra arbejdet herhjemme denne weekend... Håber ikke der er for mange af de andre der bliver forhindret.
Så p.t. regner jeg med Nick, Sajmon, og Glædespigen som de sikre.Ikke flere afbud, vel ? og måske'erne og andre som trænger til en anelse gratis motion samt drikke, er altså meget velkomne
ARGH! Til gengæld: Kører flyttebilen tom retur til Jylland? Så har jeg en sofa som koster 1000-1125kr hos alle andre flyttemænd
Ville fandme gerne hoppe i flyttebilen ved Odense, hvis jeg kunne. Lyder til det er ved at udvikle sig til en hyggelig dag.
Citat fra: Flemming L efter Juli 16, 2010, 11:34:56 amSå p.t. regner jeg med Nick, Sajmon, og Glædespigen som de sikre.Ikke flere afbud, vel ? og måske'erne og andre som trænger til en anelse gratis motion samt drikke, er altså meget velkomne Jeg kommer