Du har ret, nu begynder det at blive grinagtigt.
Med almindelige varer (telefoner, tv og den salgs) taler man om 3 forsøg til at udbedre en fejl før køberen kan kræve den ombyttet til ny. Jeg ved ikke, hvordan det forholder sig, når det er en mc.
Er du medlem af FDM eller kender du en, der er, så kan I prøve at ringe til deres juridiske afdeling og spørge til råds. Men det er nok trods alt for tidligt at tage så drastiske skridt.
Uden at vide, hvad du har talt med forhandleren om første gang den fik nyt batteri, så er det nok på tide at tage en alvorlig snak (
- men stadig på en pæn måde)med dem, og gøre dem forståeligt, at det altså skal løses o r d e n t l i g t . De bør i mine øjne som minimum yde lidt kulance og forsøge at holde dig som en tilfreds kunde.
Træls er det, men fat mod, for når først det er løst, så vil du knus-elske din SV igen.