Forfatter Emne: Fast SVRider.dk køredag, 1.onsdag i måneden.  (Læst 23207 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast SVRider.dk køredag, 1.onsdag i måneden.
« Svar #60 Dato: August 10, 2010, 08:24:40 pm »
Og evt. lige melde ud om vi starter turen med at bruge de første 15 min. i IKEA og spise pøller, eller vi om kører kl. 18 ??? havde sq da ikke proppet hoved med salat og helse, hvis jeg vidste vi skulle starte med at tanke op med hotdogs  :rant:

Enig... men det blev vist  besluttet at vente til 18:15 fordi SOLO var lidt forsinket...men ja...synes også at man må møde op fuldtanket (både i bensig og mave)  og klar til at trille kl 18....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Batman

• Roadracer
« Svar #61 Dato: August 12, 2010, 04:15:39 pm »
 :hand: :hand: :hand: :hand: Uanset hvad så står det skrevet i alle hellige dokumenter at det er helligbrøde af værste klasse og en "ikke refundérbar" billet lige lukt i helvede hvis man kører til Ikea og IKKE lige drejer forbi deres ualmindelig dårlige, men helt fænomenalt billige pøller !!!!!

Personligt har jeg allerede en aftale med Skt. Peter, han venter bare til jeg kommer, og jeg står helt sikkert på listen over VIP'er..... Af princip så fucker jeg ikke med ham, han er for stærk til mig !!!! Så 18.00 eller 18.15, så drejer jeg forbi pøllebaren......  :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #62 Dato: August 12, 2010, 05:08:27 pm »
Og når man har fri fra arbejde kl. 16 i Bagsværd, skal hjem til nordsjælland og hente ungerne, skifte tøj og afsted på motorcykelen, er det umuligt for mig at nå til Ikea til kl. 18, hvor maven også er fyldt.  :brok:

Syntes nu de 15 min er godt givet ud.  :tie:

Målet er vel at vi mødes så mange nye som gamle og triller en fed tur, frem for at man død og pine skal afsted derindefra kl. 18

Jeg kan dog forenes med at være der og sparke dæk, for så at gå ind og spise puller kl 18 når de der vil afsted der kører.
Dem der vil med ind og spise i et kvarter inden vi triller, kan jo så køre med mig. :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

• Sandt SVin
« Svar #63 Dato: August 12, 2010, 05:31:42 pm »
Jannik og Batman det er vel ikke bare bla bla bla  ...kommnuikation er vel nøglen her og ikke om man skal spise deres utroligt billige pølser.... men mon ikke det er fordi at der er en forventning om at man triller derfra  kl 18 og har spist og sparket dæk inden..........hvis det er svært at ,for de fleste, at nå det til kl 18 er det vel bare at rykke tidspunktet og sige vi kører senest kl 18:30 .......så kan man jo selv vælge hvad man vil inden der køres..sparke dæk eller nappe de billige pøller......og det at kører på tom mave ...enig det er noget skidt mht koncentration....selvom jeg har hørt at vi SVin sover lige efter vi har spist ...  :lmao:

Skal vi rykke køre tidspunktet til 18:30 ?

Hilsen Per
« Senest Redigeret: August 12, 2010, 05:35:09 pm af Per »
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #64 Dato: August 12, 2010, 07:00:50 pm »
Ellers skal vi jo bare vide hvor i kører hen, for så kan vi jo bare hente jer når vi har spist færdig.  :blink:

Per

• Sandt SVin
« Svar #65 Dato: August 12, 2010, 08:24:21 pm »
Ellers skal vi jo bare vide hvor i kører hen, for så kan vi jo bare hente jer når vi har spist færdig.  :blink:

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:.............. jeg håber at jeg en skønne dag kan slå dig på bare 1 omgangstid på en eller anden bane....bare vent  :wink:   

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #66 Dato: August 12, 2010, 09:07:48 pm »

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:.............. jeg håber at jeg en skønne dag kan slå dig på bare 1 omgangstid på en eller anden bane....bare vent  :wink:

Du kan bare komme an.  :blink:

Per

• Sandt SVin
« Svar #67 Dato: August 12, 2010, 11:14:14 pm »

Per

• Sandt SVin
« Svar #68 Dato: September 01, 2010, 11:35:53 am »
Hej gutter og gutinder eller gudinder  :D

Håber at I får en god tur i dag..ligger desværre herhjemme under dynen med hoste og feber     :brok: :brok: :brok:

Se nu om I kan holde sammen på det og ikke blive væk fra hinanden indenfor de første 5 km  :wink:

Pas på hinanden derude...

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #69 Dato: September 01, 2010, 11:49:00 am »
Jeg kommer ikke og forsinker med pølsespisning i dag. :blink:

Desuden skal jeg pakke til Anderstorp turen i morgen.  :twisted:

-BR-

• Sandt SVin
« Svar #70 Dato: September 01, 2010, 08:02:44 pm »
Så kun et par SVin der kom og smuttede enkeltvis ved ikea da jeg var der 18-18:15, måske var jeg det forkerte sted? ;)
GSX-R 600 K7

Damage

• Gæst
« Svar #71 Dato: September 02, 2010, 07:39:14 am »
Så kun et par SVin der kom og smuttede enkeltvis ved ikea da jeg var der 18-18:15, måske var jeg det forkerte sted? ;)

Jeg var der fra kl 17:55-18:10 og jeg så ikke nogen...så jeg kørte igen.  :(