Forfatter Emne: Fast SVRider.dk køredag, 1.onsdag i måneden.  (Læst 23206 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast SVRider.dk køredag, 1.onsdag i måneden.
« Svar #45 Dato: August 05, 2010, 07:43:55 am »
Lidt SVISHYGGE i Gilleleje....    :D

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Hedo

• Plastikrocker
« Svar #46 Dato: August 05, 2010, 08:04:34 am »
Tak for hyggeligt samvær på Ikea pølsebaren. :thumbsup:

Vist ingen grund til at hænge sig mere i vores forskellige ruter. Vi kan ikke lave det om, højst lære af det.  :wink:

Tak til de 5 gæve gutter jeg endte op med at køre sammen med.
Altid rart at lære nye mennesker at kende, og en kærkommen lejlighed til at reklamere for de helt fantastiske sommer/jule frokoster. :orkester:

Glæder mig allerede til fællesturen i september.
Det er aldrig forsent at opgi'

Der Frank

• Plastikrocker
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
« Svar #47 Dato: August 05, 2010, 08:18:14 am »
Jeg vil da også lige melde mig til jubelkoret!

Jannik, det er jo imponerende det kendskab, du har til småveje i Nordsjælland!  :shock: Super tur og godt selskab. Så lærte vi vist også, at kreditkort endnu ikke er kommet så langt omkring på Sjælland...

Og fik jeg sagt, at jeg da også nåede hjem inden bygen?? 8)

/der Frank
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

T. Brun

• Roadracer
« Svar #48 Dato: August 05, 2010, 08:36:49 am »

Vi endte i Gilleleje til en is inden vi trillede syd på igen.

Ja, tak fordi I "ødelage" min aften   :rant:

Havde sat mig på terrassen med en kold Risling og lige taget bøfferne af grillen, da I kom trillende igennem Udsholt.

Så kunne mad og hustruen være lige meget, for pludselig havde man andre lyster   :afro:

Nå, men det lød fedt  :evil: og jeg kunne høre jer i lang tid, både før og efter Udsholt  :mrgreen: :mrgreen:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Batman

• Roadracer
« Svar #49 Dato: August 05, 2010, 10:54:54 am »
Superfed tur hele vejen fra Ringsted via de små veje til Køge, videre til Ikea og Tour de Nordsjælland... Takker for også for hyggen og samværet  :D :D

Knap så superfed tur hjem dog, jeg nåede IKKE hjem før stormfloden..... :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: :brok: Hold kæft hvor det regnede, og så var det bare mørkt....   :brok: :brok: :brok: :brok: Ikke fedt når man har et SORT visir, jeg kunne ikke se en skid og blev nød til at køre med åbent visir, så jeg endte med at blive plasmaskudt i fjæset i hele 40 km..... :brok: :brok: :brok: :brok:

Nå, men jeg er da nok også klar igen i September vil jeg tro....

Ses
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Damage

• Gæst
« Svar #50 Dato: August 05, 2010, 11:22:25 am »
Tak for en super fint tur...og så nåede jeg lige hjem inden regnvejret!  :mrgreen:

Per

• Sandt SVin
« Svar #51 Dato: August 05, 2010, 12:12:36 pm »
og så nåede jeg lige hjem inden regnvejret!  :mrgreen:
Det tror vi på ..Søren og jeg kunne ikke fange dig selv med 100 km/t (x2) host host.... 
 :police: :loser: :innocent: :lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

langemand

• Sandt SVin
  • Fz1-N
« Svar #52 Dato: August 05, 2010, 04:32:01 pm »
Regel som blir brugt på de adskillige tirsdagsture ...

Hvis man sakker bagud - bliv ved med at køre... der samles op næste gang der skal drejes ned af en sidevej, eller dreje i et lyskryds etc.   dvs. først når man laver en rute ændring på turen.

Det sparer de bagerste for at ligge og tøffe og kigge ned af diverse sideveje efter gruppen og dermed bruge endnu mere tid på at få samlet tropperne.

Simpelt og ligetil ... og kræver ikke område kendskab  :wink:

:thumbsup: luske
 :|   nu er det så anden gang det sker for svrider.....    :thumbsdown:   :whipped:
nu med yamaha fz1 2008

Damage

• Gæst
« Svar #53 Dato: August 05, 2010, 09:35:17 pm »
og så nåede jeg lige hjem inden regnvejret!  :mrgreen:
Det tror vi på ..Søren og jeg kunne ikke fange dig selv med 100 km/t (x2) host host.... 
 :police: :loser: :innocent: :lmao:

SV´eren og jeg blev enige om ikke at blive våde...og der er jo ikke så mange parametre at stille på, der er kun gassen!  :mrgreen:

MBJensen

• Wannabe
« Svar #54 Dato: August 05, 2010, 09:43:33 pm »
Jeg takker også for det gode selskab og den gode tur. Den var så perfekt timet, så jeg lige nåede at sætte mig i sofaen, da syndfloden satte ind.   :mrgreen:

Vi ses igen i september...  :D

Batman

• Roadracer
« Svar #55 Dato: August 05, 2010, 11:44:27 pm »
Regel som blir brugt på de adskillige tirsdagsture ...

Hvis man sakker bagud - bliv ved med at køre... der samles op næste gang der skal drejes ned af en sidevej, eller dreje i et lyskryds etc.   dvs. først når man laver en rute ændring på turen.

Det sparer de bagerste for at ligge og tøffe og kigge ned af diverse sideveje efter gruppen og dermed bruge endnu mere tid på at få samlet tropperne.

Simpelt og ligetil ... og kræver ikke område kendskab  :wink:

For så vidt jeg ved så er det skam også det der forsøges, problemet er egentlig kun lige når vi sætter afsted.....

Da det jo i går var fra Ikea så er der lige en masse lyskryds og et par hårdt trafikeret veje, det er derfor lidt svært at stoppe op og vente, man bliver jo ligesom nød til at følge trafikken så vi ikke er til gene for alle andre i det område og når der så kommer et par valgmuligheder og frontgruppen er 2-3 lyskryds forude så sker det nemt at nogle ikke når med......

Jeg synes at ideén med at aftale et mødested 5 minutter fra afgangsstedet er en super idé, især når vi tager afsted fra et større sted med masser af trafik og lyskryds.......  :thumbsup: :thumbsup:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

SVenden

• Søndagskører
  • **
« Svar #56 Dato: August 06, 2010, 10:30:38 pm »
Tak for en god tur selv om vi blev sat af ved det første kryds men jeg nåede lige hjem inden det regnede  :thumbsup:

CarstenL87

• Søndagskører
  • **
  • Sort SV650S
« Svar #57 Dato: August 10, 2010, 01:58:47 pm »
Holder i ved den tankstation lige når man drejer ind til IKEA? For syns da nok jeg så en gruppe MCer samlet for nogle uger tilbage, havde slet ikke tænkt over det var svrider gutterne  :dead: doh..
Men så må jeg jo komme d. 1 september istedet

Per

• Sandt SVin
« Svar #58 Dato: August 10, 2010, 02:22:07 pm »
Holder i ved den tankstation lige når man drejer ind til IKEA? For syns da nok jeg så en gruppe MCer samlet for nogle uger tilbage, havde slet ikke tænkt over det var svrider gutterne  :dead: doh..
Men så må jeg jo komme d. 1 september istedet

yeps ..dog typisk lige overfor.....ja du må må med næste gang ...  :D

og vi forsøger ikke at "miste" nogen de første 2000 meter næste gang...  :huh:  :mrgreen:

Weber

• Plastikrocker
  • Til hest skal du selv stå...
« Svar #59 Dato: August 10, 2010, 08:17:25 pm »
Og evt. lige melde ud om vi starter turen med at bruge de første 15 min. i IKEA og spise pøller, eller vi om kører kl. 18 ??? havde sq da ikke proppet hoved med salat og helse, hvis jeg vidste vi skulle starte med at tanke op med hotdogs  :rant: