Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Vi endte i Gilleleje til en is inden vi trillede syd på igen.
og så nåede jeg lige hjem inden regnvejret!
Regel som blir brugt på de adskillige tirsdagsture ...Hvis man sakker bagud - bliv ved med at køre... der samles op næste gang der skal drejes ned af en sidevej, eller dreje i et lyskryds etc. dvs. først når man laver en rute ændring på turen.Det sparer de bagerste for at ligge og tøffe og kigge ned af diverse sideveje efter gruppen og dermed bruge endnu mere tid på at få samlet tropperne. Simpelt og ligetil ... og kræver ikke område kendskab
Citat fra: René T efter August 05, 2010, 11:22:25 amog så nåede jeg lige hjem inden regnvejret! Det tror vi på ..Søren og jeg kunne ikke fange dig selv med 100 km/t (x2) host host....
Holder i ved den tankstation lige når man drejer ind til IKEA? For syns da nok jeg så en gruppe MCer samlet for nogle uger tilbage, havde slet ikke tænkt over det var svrider gutterne doh..Men så må jeg jo komme d. 1 september istedet